Takk for gode svar!
En gang om dagen er helt greit, Selvtillit. Problemet er vel at den ene gangen jeg er pålogget lett varer for lenge i forhold til hva jeg har tid til. Jeg synes det å spørre andre om hvor mye tid det er vanlig å bruke, og om hvordan man kan begrense tidsbruken er ganske vel anvendt tid
Potet, takk for gode råd
Er ikke sikkert det er så mye travlere for meg enn det er for mange gutter, jeg er veldig flink til å somle, så kanskje jeg burde ha langt færre samtaler samtidig enn det mange andre kan ha. Jeg har ti samtaler, men i noen av dem er det en del å skrive, så da tar det litt tid. Særlig når det da innebærer å være pålogget en stund, noe som gir flere besøk på profilen, og flere meldinger. Det er veldig vanskelig å vite om noen er interessante eller ikke ... Jeg vet ikke helt "hvem" jeg ser etter, og det kan være stor forskjell på skriftlig kjemi og kjemi i virkeligheten.
Sant at det kanskje er like greit å spørre de som virker interessante om å møtes ganske fort. For det virker ikke for ivrig? Også er det det at jeg er hjemme på sommerferie nå, så de som bor der jeg studerer får jeg ikke møtt før i august. Litt vel lenge til, men sånn er det jo. Og neida, han har sagt jeg snart må prøve jaquzzien hans, men det har ikke kommet noe konkret spørsmål om date (takk og lov!).
Lars GV; takk til deg og. Vet jo at jeg ikke skylder han fyren, eller noen andre på sukker, noe, men bra du skriver det, for noen ganger føles det litt sånn. Nå kjenner jeg litt på følelsen av å ikke orke å logge på Sukker, for da "må" jeg på en måte svare i alle samtalene. En del av de jeg snakker med er interessante også, det er bare at jeg mister all kreativitet og skriveglede når det blir så mye. Også er det jo ikke dataen jeg har lyst til å tilbringe hele kvelden med!
Likevel er jeg ikke noe glad i å avvise noen, og når det er en jeg ikke engang har møtt har jeg på en måte heller ikke noe ordentlig grunnlag for å vite noe om hvor godt vi passer sammen. Men man må vel bare prøve seg litt fram, og jeg merker jo at det er noen jeg etter hvert ikke har lyst til å møte. Da må jeg vel bare få avsluttet samtalen så fort jeg kan, da ..
Av svaret mitt her nå virker det sikkert som om jeg bare er enda mer forvirra. Det er litt feil, svarene deres er nyttige, og jeg kommer til å bruke rådene