Dette er det jeg har fått endret til nå. Men kommer til å pusse mer på det senere, akkurat nå sitter jeg på jobb... Dette er kopiert fra dokumentet jeg jobbet med så det er noen smileys som ikke ble med, så formateringen er litt "off"
Skal se mer på tingene dere nevnte tidligere, men slik ser i hvertfall utkastet ut nå
Presentasjon
(Ikke VIP for tiden, men skal skaffe det når ferien er over)
Hei!
****** heter jeg.
Ung mann fra Ringsaker som elsker livet!
Fylte 25 år for andre gang i juni (skal ikke bli eldre
)
Jeg bor for tiden i en liten by som heter Gjøvik (i Oppland).
Her trives jeg veldig godt i den fine leiligheta mi
Jeg er utdannet automatikkmekaniker. Til daglig jobber jeg i en fabrikk som produserer det alle elsker, nemlig bobleplast!
Utenom jobben pleier tiden å fly bort på mye forskjellig, så dagene er heldigvis ikke helt A4. Kan være alt fra å skru bil,
flislegge, pusse opp hos en venn, fyre opp grillen og invitere over venner på filmkveld og middag, eller bare ta en tur til Oslo
eller Hadeland for å hilse på onkelbarna mine.
Som oftest prøver jeg å spre humor og glede og ta initiativ til forskjellige sosiale aktiviteter. Jeg er stort sett i godt humør, men kan såklart ha en dårlig dag iblant. Og om dagen virkelig er vrang er lunta for temperamentet erstattet med en trykk-knapp . De som kjenner meg godt vet at jeg ikke er redd for å si meninga mi Ellers liker jeg å prate om alt mellom himmel og jord.
Fritid
På sommertid liker jeg blant annet å golfe, grille med venner og spille volleyball for å nevne noe, mens på vinteren kan du fort
finne meg i akebakken. Er også en veldig musikalsk person, og uansett om jeg er alene eller med andre er det alltid koselig å dra
frem kassegitaren og dra noen kjente sanger .
Prøver også å lære meg å spille på Ocarina, for de som vet hva det er ;P
Reise
Ja gjerne!
Er veldig glad i å reise, gjerne med venner, men også veldig koselig å reise bare to stykker . Kan godt reise hvor som helst i
verden, vel og merke at man ikke bare blir liggende å slikke sol hele ferien. Jeg vil se mer enn sand når jeg er på ferie!
Selvfølgelig er det deilig å ligge litt på lading på stranda, men synes man skal oppleve kulturen og den lokale maten i landet man reiser til .
Driver også i disse dager å realiserer en av barnedrømmene mine med å ta sertifikat på motorsykkel . Har lyst til å oppleve Norge
på MC!
Kludretavle
Det var kort om hvordan jeg er skrudd sammen
Gjerne send meg en melding hvis du vil ble bedre kjent