Hvordan sjekke opp en politimann?

Started by Kjerst1, July 05, 2013, 22:10:53 PM

Previous topic - Next topic

Lisa

I denne tråden var det mye rart å lese. Som flere sier vil det være vanskelig å sjekke ham opp siden han er på jobb. Du kan åpne med noe sånt som "jobber du alltid?" og prøvd å dreid samtalen inn på "kanskje du får lov til å invitere meg på kaffe når du har fri" om han viser interesse. Jeg ville likevel ventet på å se ham i sivil og starte med "er ikke du han politimannen som ..." og se hvordan samtalen utvikler derfra.

Personlig så åpner jeg gutter hele tiden. Bortsett fra på nettet så har jeg aldri opplevd noe negativt med det. Det at jeg åpner en samtale med noen blir jo som å "tilfeldigvis" komme i snakk med hverandre. Etterhvert er det jo naturlig at han inviterer til noe. Jeg har også invitert meg selv til noe "åhh! kan ikke jeg bli med"/ "det må vi gjøre en dag" osv. Så lenge det er naturlig og causual og en ikke gir for mye oppmerksomhet i starten så tror jeg det er likegyldig hvem som faktisk tar initiativ. 

Dwerg

Poenget mitt er at han kan bli ekstra forsiktig, slik at det ikke blir noen misforståelser. Hvis det er klart at hans stilling som politimann ikke betyr noe, så er det ikke noe problem. :)

Litt off-topic, men det er faktisk ulovlig selv om begge samtykker til sex. Men det gjelder selvfølgelig hvis han utnytter sin stilling som offentlig tjenestemann for å oppnå det.

Kjerst1

Takk for at dere har forsøkt å analysere situasjonen min.

Jeg var ute lørdag, men da så jeg ikke politiet godt nok til å se om han var på jobb. Jeg traff heller ikke på han ute på fritiden. Altså har jeg ikke spolert noe helt ennå.

Slik jeg oppfatter dere bør jeg invitere ham til å ta kontakt med meg når han ikke er på jobb. Så er det opp til han om han er interessert, tøff nok til å ta kontakt og ikke lar seg stoppe av mulighetene for en eventuell misbruk av sin stilling?

Her var ikke sjansene så oppmuntrende. Men da har jeg kanskje ikke noe å tape på å prøve.

Er det noen som har hørt om noen som har sjekket opp en politimann på jobb?