Menn liker sjeldent å bli jakta på. De vil som regel ikke ha en dame som allerede virker veldig interessert og vil så gjerne bli kjent med han. Drømmedama deres er ofte en som de har klart å imponere og jobbet for å få.
Her kjenner jeg meg ikke igjen, det er vel ganske mange menn sitt ønske å bli "jaktet" på?
Hvis man ER player (etter en bestemt definisjon), så liker man det kanskje ikke like godt (vil ha utfordring, men det er det jo fortsatt, det er mye som kan gå galt), men var ikke målet å nettopp finne ut/filtrere de ut?
Veldig enig med det som blir sagt om at du ikke trenger "selge" deg selv om det er du som tar kontakt først. Du kan fortsatt spille "gamet" ditt og være mer laidback etter åpning. Husk at det er mange fisk i havet både for menn og kvinner, så vil du ha akkurat en bestemt fisk, så må du gjøre litt og vise litt interesse for at noe skal skje selv. Eller så får man vente til en player som kjenner dine signaler og er vant til/tør å handle på disse.
Dama tar kontakt med mannen og prøver å få til en samtale med han. Hun spør han om han kunne tenke seg å være med på date en dag og ber om nr hans.
Hvis det skjer kun fra hennes side og samtidig bruker ordet "date", så er jeg helt enig at det er å vise for mye interesse, for tidlig. Men man tar det gradvis og ser om han viser interesse eller blir stående. Om han ender opp med å ikke ta noe initativ overnfor jenta og ikke fører samtalen videre, så skader det iallefall ikke å invitere på en kaffe på slutten. Av og til må man ta sjangser her i livet og blottlegge seg litt for å vinne. Alternativet til å ikke invitere på kaffe (hvis han ikke foreslår det selv eller bidrar i samtalen til slutt) er å aldri møte han igjen og det er iallefall ikke noe bra "game".
Quote.. fleste menn foretrekker at de selv har initiert kontakt og beseiret dama
Vi skal nok klare å omdefinere og snu om på hvordan det hele skjedde uansett