Møteplassen - oppussing av profil

Started by Tittentei, July 03, 2013, 11:46:00 AM

Previous topic - Next topic

Tittentei

Noen her som har innspill til meg?

Presentasjon
********** heter jeg, og fylte 25 år for andre gang i juni.

Til daglig jobber jeg som servicemann i en fabrikk som produserer en av tingene verden elsker, nemmelig bobleplast.

Utenom jobben pleier tiden å fly bort på mye rart, så dagene er heldigvis ikke A4. Kan være alt fra å flislegge eller pusse opp hos en venn, fyre opp grillen og invitere over venner, eller bare ta en tur til Oslo eller Hadeland for å hilse på onkel barna mine.

Jeg er en person som føler mye, og det vises godt for de som kjenner meg. Som oftest er jeg den som prøver å spre glede samt ta initiativ til gode opplevelser, men om dagen virkelig er vrang er lunta for temperamentet erstattet med en trykk-knapp.


Fritid

Har periodevis kjærlighet for mye forskjellig. Sommertid kan man nevne golf, grilling og volleyball for å ta noe. Setter utrolig pris på musikk, og om jeg er alene eller med andre er det alltid koselig å dra frem kassegitaren for å spille.

Prøver nå å lære meg å spille ocarina også, for de av der som vet hva det er.

Reise
Ja gjerne, hvor skal vi?

Driver i disse dager å realiserer en av barnedrømmene mine med å ta sertifikat på motorsykkel. Så har lyst til å se mer av det Norge har å by på MC, men har ingenting i mot å sette meg på et fly å oppleve utlandet heller.

Vel og merke at man ikke bare skal ligge å slikke sol hele ferien, vil se mer enn sand når jeg er på ferie. Selvfølgelig deilig å ligge litt på lading, men må nesten oppleve mat og kulturen til landet man reiser til.

Kludretavle
Det var kort om hvordan jeg er skrudd sammen.  Lurer du på mer må du nesten spørre

Don't take life to serius, you'll never get out alive

Northwind

#1
Skal være blodig ærlig. Vit at jeg vil det beste for deg ;)

Det er noen av setningene som virker veldig taffatte. Akkurat som om jeg ikke kjøper deg helt via teksten. Det virker mer som om dette er slik du ønsker å være, kontra sånn du er når man leser det.
F.eks disse:
- Har periodevis kjærlighet for mye forskjellig
- Setter utrolig pris på musikk, og om jeg er alene eller med andre er det alltid koselig å dra frem kassegitaren for å spille.
- men har ingenting i mot å sette meg på et fly å oppleve utlandet heller.

-Jeg er en person som føler mye, og det vises godt for de som kjenner meg. Som oftest er jeg den som prøver å spre glede samt ta initiativ til gode opplevelser, men om dagen virkelig er vrang er lunta for temperamentet erstattet med en trykk-knapp. (Denne skjønte jeg ikke.. griner du til drama-filmer? Er det det du mener? Hva mener du med trykk-knapp?)

Dette er en bedre setning f.eks:
Når jeg er på ferie så vil jeg se mer enn sand i 2 uker. Det å oppleve mat og kulturen til landet man reiser til er det som driver meg til å reise til nye steder.


Vær litt mer tydelig på hva du virkelig liker å gjøre, og selvfølgelig hvorfor du liker det. Ikke vær redd for at du skremmer noen av det.

Er det ikke noe sted der man beskriver drømmedamen også på møteplassen, slik som det er på sukker? :)

Unloved

Tja... Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne hen, så her har jeg satt opp ett par punkter som jeg personlig hever på brynene av.

1: Skrive/grammatikk-feil (ja, det er ett par der)
2: Det virker som du prøver å fremstå som veldig snill... ER du virkelig en sånn fyr, eller prøver du å imponere damene?
3: Er du emosjonelt ustabil?
4: Du never interesser, f eks musikk uten å nevne HVA slags musikk. Er du f eks en metal-fyr eller danseband-typen?

Ellers enig med Northwind, at dette virker mer som noe du skriver for å imponere andre enn en ordentlig beskrivelse av deg.

Tittentei

Heisann og takk for svar! Setter pris på knusende kritikk så ikke hold tilbake på kruttet. Kommer til å endre på en del ting og legge ut et utkast nummer 2.


Unloved

1: Går ut i fra at jeg har noen grammatikkfeil, men prøver å luke ut de fleste selv. Skal ikke skryte på meg at jeg er så sterk skriftlig, så dette forventet jeg i grunn.

2: Ja jeg er en veldig snill fyr. Sett bort fra jobben så har jeg mye fritid. Jeg bruker mye av denne på å hjelpe venner med mye forsjellig. (i helga skal jeg kjøre til Bergen for å hente en podracer maskin for en venn av meg som prøver å starte spillehall da jeg har utvidet førerkort. )

3: Nei er ikke følelsesmessig ustabil, men har et veldig temperament. Eller kan hvertfall høres slik ut da jeg kan høres veldig sint ut om jeg diskuterer noe som provoserer meg.

Nærmeste jeg kan komme på som går under dette er at jeg fort føler meg ensom på kveldene. Men ser på dette som naturlig og ikke som noe drawback?

4: Ja ser denne, og skal endre det samt noen andre punkter.  Jeg spiller primært counter og norsk bygderock, postgirobygget mm. Men i forhold til smak hører jeg på rock, metall, country og pop.


Det med periodevis kjærlighet for mye forsjellig er i grunn sant og egentlig beste måten jeg klarer å beskrive det. jeg spiller golf, driver med modellfly\helikopter, skruing på det meste som durer og går, oppussing osv..

Tingen er at mange av tingene har jeg ikke drevet med på rundt et år. Så får jeg ånden over meg og bruker mye tid på slike ting igjen. Så blir det gjerne liggende en stund.

Angående siste punktet ditt så er det ikke noe slik hos møteplassen. De har matching system pluss at man har fritt spillerom i profilen. Burde kanskje flettet inn noe rundt det..

Don't take life to serius, you'll never get out alive

Tittentei

Dette er det jeg har fått endret til nå. Men kommer til å pusse mer på det senere, akkurat nå sitter jeg på jobb... Dette er kopiert fra dokumentet jeg jobbet med så det er noen smileys som ikke ble med, så formateringen er litt "off"

Skal se mer på tingene dere nevnte tidligere, men slik ser i hvertfall utkastet ut nå



Presentasjon

(Ikke VIP for tiden, men skal skaffe det når ferien er over)

Hei!

****** heter jeg.
Ung mann fra Ringsaker som elsker livet!
Fylte 25 år for andre gang i juni (skal ikke bli eldre :P)

Jeg bor for tiden i en liten by som heter Gjøvik (i Oppland).
Her trives jeg veldig godt i den fine leiligheta mi

Jeg er utdannet automatikkmekaniker. Til daglig jobber jeg i en fabrikk som produserer det alle elsker, nemlig bobleplast!

Utenom jobben pleier tiden å fly bort på mye forskjellig, så dagene er heldigvis ikke helt A4. Kan være alt fra å skru bil,
flislegge, pusse opp hos en venn, fyre opp grillen og invitere over venner på filmkveld og middag, eller bare ta en tur til Oslo
eller Hadeland for å hilse på onkelbarna mine.

Som oftest prøver jeg å spre humor og glede og ta initiativ til forskjellige sosiale aktiviteter. Jeg er stort sett i godt humør, men kan såklart ha en dårlig dag iblant. Og om dagen virkelig er vrang er lunta for temperamentet erstattet med en trykk-knapp . De som kjenner meg godt vet at jeg ikke er redd for å si meninga mi  Ellers liker jeg å prate om alt mellom himmel og jord.

Fritid

På sommertid liker jeg blant annet å golfe, grille med venner og spille volleyball for å nevne noe, mens på vinteren kan du fort
finne meg i akebakken. Er også en veldig musikalsk person, og uansett om jeg er alene eller med andre er det alltid koselig å dra
frem kassegitaren og dra noen kjente sanger .

Prøver også å lære meg å spille på Ocarina, for de som vet hva det er ;P

Reise

Ja gjerne!

Er veldig glad i å reise, gjerne med venner, men også veldig koselig å reise bare to stykker . Kan godt reise hvor som helst i
verden, vel og merke at man ikke bare blir liggende å slikke sol hele ferien. Jeg vil se mer enn sand når jeg er på ferie!
Selvfølgelig er det deilig å ligge litt på lading på stranda, men synes man skal oppleve kulturen og den lokale maten i landet man reiser til .

Driver også i disse dager å realiserer en av barnedrømmene mine med å ta sertifikat på motorsykkel . Har lyst til å oppleve Norge
på MC!

Kludretavle

Det var kort om hvordan jeg er skrudd sammen
Gjerne send meg en melding hvis du vil ble bedre kjent
Don't take life to serius, you'll never get out alive

Northwind

Hvordan har responsen på profilen din vært til nå? Har du ok bilder?

Tittentei

Responsen har hvert litt dårlig etter min mening.

Har kommet på talefot med rundt 8 stk derav 3 som har kontaktet meg. 5 har blitt til dates der 3 av dem trakk seg i siste liten (alle sa de hadde møtt noen andre å se hva som skjedde med dem)

Bildene mine er greie etter min mening. Burde fått oppdatert dem siden noen av de er to tre år gamle.

Har et der jeg spiller golf tatt bakfra helt i slutten av "svingen". Et på fjelltur, ellers noen litt "morsomme bilder", type action bilde mid-air på akebrett.

Hovedbildet mitt er et der jeg sitter med en Corona i utlandet på en uteservering.



Don't take life to serius, you'll never get out alive

Unloved

Versjon 2 er mye bedre, men det temparementet ditt er fortsatt ganske turnoff (og derfor jeg lurte på om du er ustabil). Bjeffer du mer enn du biter, eller bør vi ha voldsalarm i nærheten av deg?
Burde du kanskje tatt ett kurs i sinnemestring før du slippes løs på all verdens damer som helt sikkert kommer til å kjøre mindgames for å se hva slags fyr de har med å gjøre?

Hvis du bare har morsomme/action-bilder, burde du kanskje få ei venninne til å hjelpe deg finne noen andre typer bilder.

PS: Personlig preferanse men jeg nevner det alikevel. A-endinger hører kun hjemme på nynorsk, uansett hva språkrådet sier for noe ;)