April 22, 2019, 03:58:44 am

.

Started by Stanley, August 09, 2013, 17:00:38 pm

Previous topic - Next topic

Unloved

Kan du ikke bare legge ut ett bilde da, så kan vi stemme over neseborene dine? :P

Nei men seriøst, med mindre du har piercing i nesa som gjør at folk kikker ekstra nøye på nesa di, så tviler jeg på det er noen so legger merke til neseborene dine. Dessuten så viser det seg at plastisk kirurgi ikke gjør noe spesielt for utseendet ditt. Er du en femmer, vil du med stor sannsynlughet forbli en femmer.
http://www.theatlantic.com/health/archive/2013/08/plastic-surgery-may-not-actually-make-you-prettier/278404/

Stemning

Quote from: tore on August 11, 2013, 15:10:49 pm
Quote from: Anugita on August 10, 2013, 00:15:11 am
Sjekk ut Shah Rukh Khan, han har over 1 milliard som digger han, enda nesa hans er enorm... Som regel er det vi selv som legger merke til ting og blåser opp små skavanker til gedigne problemer..

Heh.. Jeg har har hørt om folk som har vært på reise i Asia og har fått komplimenter på stor nese fordi de synes det ser fint og maskulint ut.  :)

Når alt annet feiler kan jeg mao. ha bedre muligheter i Asia. For om stor nese er mandig, så er jeg temmelig mandig. ;) Men den hadde sett rar ut om den var mindre for jeg har stor kjake og mye kinnbein som den skal matche.

Potet

Quote from: Stemning on August 13, 2013, 15:38:15 pm
Sjekk ut Shah Rukh Khan, han har over 1 milliard som digger han, enda nesa hans er enorm... Som regel er det vi selv som legger merke til ting og blåser opp små skavanker til gedigne problemer..

Heh.. Jeg har har hørt om folk som har vært på reise i Asia og har fått komplimenter på stor nese fordi de synes det ser fint og maskulint ut.  :)

Når alt annet feiler kan jeg mao. ha bedre muligheter i Asia. For om stor nese er mandig, så er jeg temmelig mandig. ;) Men den hadde sett rar ut om den var mindre for jeg har stor kjake og mye kinnbein som den skal matche.

Symmentri og hvordan størrelser og avstander på ulike deler av ansiktet er iforhold til hverandre har mer å si en hvordan de forskjellige delene er hver for seg. For eksempel vil man lettere legge merke til en bred nese hvis øynene er ganske tettsittende. Har sett flere jenter som i utgangspunktet har ganske bred nese, men øynene har litt mer avstand enn vanlig (uten at det ser rart ut så klart) og dermed kan de likevel se smellvakre ut.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Anugita

Derfor mange asiatiske menn er på knea etter meg da? De er egentlig homser, men tør ikke innrømme det, så de tar meg pga at den svære nesa mi minner dem om noe mandig?  ;D