Når kysset er elendig...

Started by Lisa, August 13, 2013, 09:45:36 AM

Previous topic - Next topic

Lisa

Jeg var på date i går, vi startet på cafe og dro til ham for å lage middag etterpå. Vi hadde det morsomt og god kjemi. Etter middagen satte vi oss i sofaen og han begynte å pjuske meg i håret. Det var veldig fint, men da han gikk for kysset var jeg ikke helt klar, og det sa jeg. "Jamen bare kyss da?" fortsatte han og jeg tenkte "greit nok" selv om jeg egentlig ikke var helt klar. Kjemien stemte ikke i det heletatt! Vi prøvde tre ganger, før jeg satte meg opp igjen. Vi prøvde å skape den fine stemninga fra tidligere på kvelden, noe vi klarte sånn passe, men det tok ikke så veldig lang tid før han foreslo å kjøre meg igjen.

Han er en flott fyr på alle måter og jeg tror vi klarer å komme forbi episoden, men her er det store spørsmålet; Har noen klart å få en god kysser ut av en person når første kysset er elendig?

VB

Quote from: Lisa on August 13, 2013, 09:45:36 AMHan er en flott fyr på alle måter og jeg tror vi klarer å komme forbi episoden, men her er det store spørsmålet; Har noen klart å få en god kysser ut av en person når første kysset er elendig?

Ja men du må ta det opp, men ikke på en klagende måte. Pass på at du sier det i form av "jeg liker" ikke "du gjør det feil".

Selv har jeg brukt dette når jeg har vært borte i jenter som kysser med hard tunge (skjer alt for ofte, hvorfor suger så mange jenter på å kline? :( ), det jeg pleier å gjøre er å ta opp kyssing som et tema, så ta det opp forsiktig og lekent. Si at dere skal prøve forskjellige former for kyssing, foreslå ting som kan gjøres annerledes og så kjøre på med positiv tilbakemeldinger når hun (eller for deg han) gjør det riktig.

Men dette er kun hvis det er noe teknisk feil med det han gjør, hvis du forventer å føle en magisk kriblende følelse når du kysser han og ikke får det så er det nok lite du kan gjøre.

Eks.
"Jeg liker best når jeg blir kysset på .... måte, kan vi prøve det?"
"Ja, det er sinnssykt mye diggere når du gjør det sånn..."

PS. Det samme tipset gjelder også for sex, dårlig i senga, ta det opp men i form av "jeg liker", ikke "du gjør det feil".

vinnersmilet

Det går faktisk an å lære å kysse. Har en sexy veninne som er helt fanatisk opptatt av kyssing og siden vi har et godt avklart forhold så kan hun finne på å kysse meg nå og da (jeg er ikke så glad i å være intiativtager for sånt ovenfor venner lenger).

Og ved å ha veninner man har den type samtale med så får man høre hva andre gutter gjør feil, hehe.

En lett måte å lære bort samtidig som man finter personal ansvar for det, er å snakke om hva gutter gjør feil når de kysser, gjerne eksemplifisert gjennom en eller annen fantasi-ole eller bløff-jonas som siklet på kjolen din eller stakk hele tunga ned i halsen. gutter som vet de selv er dårlige på å kysse vil plukke opp på det på forhånd, garantert.

Men ville kanskje ikke tatt det opp nå, fordi da tar han nok mer enn hintet!

Hva med å prøve å holde ut med litt dårlig kyssing hvis dette ikke er veldig viktig /dealbreaker for deg.. det er jo tross alt bare én del av å være intime med hverandre.. kanskje han gir en helvetes god fotmassasje osv.

QuoteHan er en flott fyr på alle måter og jeg tror vi klarer å komme forbi episoden, men her er det store spørsmålet; Har noen klart å få en god kysser ut av en person når første kysset er elendig?

Sikkert upopulært å si/høre, men dette høres ut som han ikke er så sykt viktig for deg uansett. Måten du vinkler det på "har noen..." er jo nesten å spørre om en grunn til at dette er "next". jeg slipper heldigvis å stå til rette for han når jeg sier: hva med å finne noen som faktisk er god på å kysse første gang? ;)

Potet

Kanskje han var nervøs og blir bedre når han får sneket skuldrene? Helt ærlig så har jeg unngått å ekslerere videre med jenter som har vært dårlige til å rote. Prøvde en gang til med hun ene som var dårlig til å rote og det var like ille andre gangen. Noen har man ikke naturlig seksuell kjemi akkurat på lik linje som at det er noen jenter du lettere danser med enn andre. Men det kan læres. Om han er bra nok på alle andre måter synes jeg du skal gi han flere sjanser. Du skal ikke se bort ifra at han legger merke til at kyssingen kunne vært bedre. Det kan også hende at han ikke er klar over det, og du åpner en hel ny verden for han når du viser hvor bra det kan gjøres.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Anugita

Noen kan man få bedre, noen ikke... Du må rett og slett bare finne ut om du liker han godt nok til å prøve litt til og evt utsette deg for noen dårlige kyss, for å se om det bare var første kysset/gangen som var elendig, eller om han bare rett og slett er dårlig... Er han dårlig må du se an om du liker han godt nok til å prøve å "lære" han opp, eller la neste jente slite med han :P

Klina forresten med en fyr en gang, som flere jenter skrøyt av... Jeg likte absolutt ikke måten han kyssa på! Men han kan jo ikke ha vært elendig siden flere andre digga han?

Dwerg

Er du sikker på at du gjør det bra selv? Kan være vanskelig for han å få til noe bra hvis du er anspent og ikke helt på, noe som kan være fordi du ikke var helt klar. Forøvrig så kan de andre forklaringene her også være riktige.

Kysset med ei jeg datet, og hun holdt leppene ganske stivt. Var vanskelig for meg å slippe meg løs når hun ikke var like aktiv, og det ble aldri bedre. De neste jeg klinte med ble helt ville på under ett minutt, så vil påstå det ikke var min feil.

FatBoy

Dårlig kyss er deal-breaker!!

Dump his sorry ass.. :-D

Lisa

Quote from: FatBoy on August 14, 2013, 11:04:20 AM
Dårlig kyss er deal-breaker!!

Det er det jeg og har lært

QuoteDump his sorry ass.. :-D

Han dumpa meg. Dvs, jeg fikk tilbud om å være kk.

Fikk melding du av det blå om at han ikke trodde det kom til å bli noe løøøøv, men at vi kunne ha det morsomt og ha sex og sånn. Tror ikke den seksuelle kjemien stemmer når vi ikke engang får til å kysse hverandre.

Jeg fikk ihvertfall svaret på spørsmålet; Ting kan ikke fikses om kysset er dårlig.

Btw; Jeg er klar over at "it takes two to tango" og det var ikke jeg eller ham som var dårlige, det var oss to sammen

FatBoy

Sitat:
Btw; Jeg er klar over at "it takes two to tango" og det var ikke jeg eller ham som var dårlige, det var oss to sammen

Vel.. Noen ER dårlige.

Heheh, jeg tenker, du kunne ha svart på kk-sms`en hans:
"Nei, beklager å skuffe deg, jeg trenger en gutt som kysser bra for å ha seksuell kjemi. Lykke til videre. :)"
Morsom reframe/ re-dump.

Bare et lite stikk i siden hehe.

Ok, muligens litt barnslig.. Men moro lell.

Lisa

Tja jeg avviste jo hans forslag og kom med tilleggsinfo om at jeg ikke engang har tenkt etter om han er kjærestemateriale eller ikke. Det får være avvisning nok. At kysset var elendig bør han være klar over fra før.

Anders GV

Quote from: Lisa on August 14, 2013, 13:43:05 PM
Det får være avvisning nok. At kysset var elendig bør han være klar over fra før.
At han er dårlig til å kysse er han garantert ikke klar over.

Stemning

Quote from: Anders GV on August 15, 2013, 05:00:44 AM
Quote from: Lisa on August 14, 2013, 13:43:05 PM
Det får være avvisning nok. At kysset var elendig bør han være klar over fra før.
At han er dårlig til å kysse er han garantert ikke klar over.
Det kan hende andre jenter syns han er god til å kysse. Folk kysser ganske forskjellig..

kalle45

Jeg vil bare si at selv om det første kysset er dårlig trenger det ikke å bety allverdens. Første gangen jeg kyssa jenta jeg er med nå var jeg sykt nervøs og det hele ble igrunn ganske klommsete og dårlig. Men neste gang var jeg mye mer avslappet og da sa hun faktisk " hei, du KAN kysse jo!" HAha! Så jeg vil si at selv om det første kysset er dårlig trenger ikke det å ha noe å si :)