Quote from: Lisa on August 13, 2013, 09:45:36 AMHan er en flott fyr på alle måter og jeg tror vi klarer å komme forbi episoden, men her er det store spørsmålet; Har noen klart å få en god kysser ut av en person når første kysset er elendig?
Ja men du må ta det opp, men ikke på en klagende måte. Pass på at du sier det i form av "jeg liker" ikke "du gjør det feil".
Selv har jeg brukt dette når jeg har vært borte i jenter som kysser med hard tunge (skjer alt for ofte, hvorfor suger så mange jenter på å kline?
), det jeg pleier å gjøre er å ta opp kyssing som et tema, så ta det opp forsiktig og lekent. Si at dere skal prøve forskjellige former for kyssing, foreslå ting som kan gjøres annerledes og så kjøre på med positiv tilbakemeldinger når hun (eller for deg han) gjør det riktig.
Men dette er kun hvis det er noe teknisk feil med det han gjør, hvis du forventer å føle en magisk kriblende følelse når du kysser han og ikke får det så er det nok lite du kan gjøre.
Eks.
"Jeg liker best når jeg blir kysset på .... måte, kan vi prøve det?"
"Ja, det er sinnssykt mye diggere når du gjør det sånn..."
PS. Det samme tipset gjelder også for sex, dårlig i senga, ta det opp men i form av "jeg liker", ikke "du gjør det feil".