Ubeskyttet sex

Started by tore, August 19, 2013, 14:44:11 PM

Previous topic - Next topic

tore

Hvis man har ubeskyttet sex over en lengre periode med en jente og du har en god mistanke om at hun har en annen en hun puler ganske ofte.. Er det da greit å spørre henne om jeg er den eneste hun har ubeskyttet sex med uten å framstå som sjalu?

VB

Quote from: tore on August 19, 2013, 14:44:11 PM
Hvis man har ubeskyttet sex over en lengre periode med en jente og du har en god mistanke om at hun har en annen en hun puler ganske ofte.. Er det da greit å spørre henne om jeg er den eneste hun har ubeskyttet sex med uten å framstå som sjalu?

Ja, det er helt klart noe du kan og burde spørre om hvis du mistenker at hun kanskje har ubeskyttet sex med flere personer. Hvis hun svarer at hun har ubeskyttet sex med andre ville jeg sterkt anbefale deg å gå over til å bruke kondomer med jenta siden du ikke kan vite noe om hvor mange andre hennes partnere har ubeskyttet sex med.

tore

Quote from: VB on August 19, 2013, 14:50:11 PM
Ja, det er helt klart noe du kan og burde spørre om hvis du mistenker at hun kanskje har ubeskyttet sex med flere personer. Hvis hun svarer at hun har ubeskyttet sex med andre ville jeg sterkt anbefale deg å gå over til å bruke kondomer med jenta siden du ikke kan vite noe om hvor mange andre hennes partnere har ubeskyttet sex med.

Men hvis jeg spør om akkurat det, impliserer det at jeg har snoka litt i sosiale medier.

Faen.. Det verste er at jeg faktisk er litt sjalu.

Kanskje jeg bare bør gå over til kondomer uten å spørre i det hele tatt.. :)

lamasen

Drit nå i hvordan du virker! Tre på deg dong, test deg og ta det derfra. Du møter nye damer hele tiden, du har bare en kølle.

tore

Quote from: lamasen on August 19, 2013, 15:40:07 PM
Drit nå i hvordan du virker! Tre på deg dong, test deg og ta det derfra. Du møter nye damer hele tiden, du har bare en kølle.

True that  ;)

VB

Quote from: tore on August 19, 2013, 14:54:40 PMMen hvis jeg spør om akkurat det, impliserer det at jeg har snoka litt i sosiale medier.

"Forresten, siden vi har ubeskyttet sex sammen er det greit å avklare at vi ikke har det med andre. Hvis du vil ha det med andre så ville jeg foretrukket å gå over til kondomer."

Hvis hun spør hvorfor du tar det opp bare si at du tenkte over det her om dagen eller at du leste noe om hvor utbredt kjønnssykdommer er nå om dagen i Norge (det blir mer og mer utbredt pga unge folk som slacker med kondomer).

tore