Vanlig GV 'standard' er jo som regel at hvis jenta ikke er interessert i å treffes mer, og heller ikke en uke eller to senere.. så er det bare å glemme henne og move on to next og evnt vente til hun kontakter deg igjen siden.
Det bare det at flere i min vennekrets har fått seg dame ved å aldri gi seg og ikke gi opp på den ene jenta de liker og det får meg til å tenke.
Husker blant annet ei veninne fortalte at når gutten som var interessert i henne fikk beskjed om at de ikke kunne bli sammen, fordi hun ikke hadde noen følelser for han, så begynte han å grine. Han sluttet derimot aldri å prøve seg. Idag så er de gift.
En annen veninne har fortalt meg at hun ikke var interessert i han som hun nå er sammen med, han var totalt uinteressesant i starten og hun forteller at forholdet dems er noe 'han maste seg til'. De er også gift og har en unge.
Ola Rapace kommer også med en slik uttalelse i VG.
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10119412"Jeg måtte jobbe hardt for å få henne. Men vi har det veldig fint sammen nå, sier en hemmelighetsfull Rapace."
Jeg tenker litt på innstillingen menn har ved at vi må føle at vi må jobbe litt for å få ei jente på kroken som dere forteller om på Fantastiske Forhold. Prøve flere ganger og ikke alltid ta et nei for et nei, vente litt og prøve seg igjen litt senere hvis man virkelig er interessert i jenta.
Dette går vel litt hardt imot overflod-tankegang, men vil ikke dette vise ovenfor jenta at man er seriøst interessert?
Hvordan vil dere jenter tolke dette om en gutt ikke gir seg og viser at han virkelig har lyst til å bli sammen?
(Da tenker jeg en fyr som er 'normal' i utseende osv og ikke en creepy stalker, men følelsene var bare ikke på plass da dere treffes. )