Quote from: MaleOslo on August 27, 2015, 12:43:41 PM
couchsurfing
Mulig jeg avsporer debatten litt, men couchsurfing har jeg også drevet med.
Har du truffet noen damer du liker der?
Utenlandske kvinner er på mange måter forskjellige fra norske, så synes det er veldig bra å få litt forandring av sosial omgang med jenter.
Har drevet med det i 8 år, men alltid hatt dame,så aldri brukt det for å sjekke damer. Det er også en veldig vanskelig sak egentlig. Jenter kommer og bor hos meg, og er mine gjester. Det siste jeg vil er at de skal føle seg ukomfortable,eller utrygge med meg. Jeg har hørt om menn som bare legger seg i sengen med jentene og forventer sex fordi de er så greie å la dem bo i kåken sin...det er litt psycho.
De fleste damer som bruker det har med en mann,eller en venninne. Men forrige uke hadde jeg noen enslige jenter på besøk 3 dager på rad. Søte,unge jenter som jeg gjerne ville prøvd meg på...men annet enn å insinuere ting med kroppspråk så gjorde jeg ikke så mye, selv om hun ene fra Polen sikkert hadde vært med på noe. Det er ikke så lett....kan eventuelt håpe på at damen tar initiativ, men da tror jeg man må vente lenge,damer tar aldri initiativ til noe. En annen CS som jeg snakket med sa at russiske og polske jenter stort sett er med på det meste....
Nå ser det ut som jeg får en ukrainsk jente på besøk til helgen...så får se...kanskje jeg sjarmerer henne i senk..haha...