Testen Tinder noen dager nå. Fikk match med omtrent alle damene jeg likte (rundt 25 kanskje?) de første dagene. Har småsnakket med mange av de, men kommunikasjonen må jo være enda skarpere enn på Sukker. Her er det typisk en-setnings-kommunikasjon som gjelder. Ikke helt min greie. Hva er fremgangsmåten?
I går kveld kastet jeg inn en del hjerter uten noen særlig match, men kan jo hende det er for tidlig å erkjenne nederlag med noen av disse..
Konklusjon:
Mye dårligere enn Sukker for å luke ut nutcases, kjipinger, dumme bimboer. I tillegg nesten umulig å vise at man selv er oppegående, når alt er basert på 4-5 små bilder. 80% er 20 år eller under. Men de er vel de første som hiver seg på bølgen..
Litt flere "normale" damer også enn på Sukker, og kanskje litt høyere standard. Men at det skal være mer sosialt akseptert hos jenter med Tinder fremfor Sukker er helt sykt. Dette er jo rimelig desperate greier.. På Sukker kan man i det minste legge inn litt karakter.
Og jenter: PLIS! Ikke bare ha bilder med venninna di a.. Særlig ikke når du er hun kjipeste..