Jeg er relativt fersk på Tinder...og fpler nå jeg trenger litt konstruktiv veiledning...
Jeg møtte nettop min første Tinder dame.Har chattet litt frem og tilbake med henne, hvor vi kom til et punkt hvor hun sier at hun er ute etter kjæreste,og jeg skriver tilbake at det er absolutt ikke jeg, er bare ute etter å rote rundt og ha det moro. Da skrive hu tilbake at det er greit,vi har forskjellige intensjoner etc. Da tenker jeg; fair enough,så skriver at det er helt greit for meg,ha et fint liv liksom...og da har hun plutselig lyst å møtes.
Så får jeg melding av henne natt til søndag hvor hun skriver at hun er kåt og vil ha en mann til å holde henne, noe som hun trekker tilbake neste dag og påstår at det var tequila fylla sin skyld.
Så vi avtalte date ikveld, klokken 21.30 i leiligheten min. Da tenker jeg at det er et booty call...men jeg har relativt lite(null) erfaring med booty call fra jenter jeg aldri har møtt, så tenker det at jeg har lyst å snakke med henne først og finne ut om hun har en personlighet jeg kan bli tiltrukket av. Så jeg steller istand ost og kjeks,dempet belysning,rolig musikk,vin. Så jeg treffer henne, får henne inn i sofaen og serverer diverse. hun sitter i sofaen med ytterklær på(full kåpe),sier hun er kald, jeg bretter teppe over henne. Vi snakker greit, jeg tar på henne,hu tar ikke på meg. Også etter kanskje en time så stikker hun fordi hun sier hun er trøtt og må hjem.
Jeg bare lurer på om jeg gjorde noe galt her ifølge booty-call standard!? Burde jeg bare fått henne inn i leiligheten og hoppet på henne og fått av hu klærne,siden det lå i kortene liksom? Kan man eskalere veldig fort i en slik situasjon, er hele "bli-kjent med hverandre" prossessen helt fånyttes??
Dette er da viktig informasjon for meg nå, siden jeg har avtalt en annen hjemmedate med en dame imorgen kveld klokken 21.30, hvor vi allerede har etablert at hun skal overnatte her, og at jeg kanskje må lære henne litt S/M (selv om jeg aldri har gjort s/m). Burde jeg kutte ned snakkingen og komme rett til saken, dra henne inn på soverommet og få av henne klærne liksom..?
Jeg prøver jo å være hyggelig,men vil ikke havne i noe kjæreste kategori heller. Kanskje jeg ikke burde servere henne ost.... dæven jenter er så fucking kompliserte...singel-livet er tøft ass.