Kult at du nå har høstet noen erfaringer med det! Hva tror du det "noe" var?
Var selv på første tinderdate sist fredag og kan definitivt kjenne meg igjen i noen av punktene. Gikk rett på en restaurant og bestilte kaffe. Verken hun eller jeg er spesielt snakkesalige i forhold til nye mennesker, så det var mange stille øyeblikk der. Personlig prøvde jeg å komme på ting å spørre om, det var grunnen til at jeg satt mye og smilte, og sippet på kaffeen. Det var litt kleint, ja, men ikke katastrofalt. Stemningen løsnet litt opp med et par øl innabords. Endte omsider med ligg senere på kvelden, men det var litt vel upersonlig og pregløst, som det noen ganger blir med noen man ikke kjenner.
Har muligens ny date en av de kommende dagene (om alt går etter planen), med ei annen som jeg har hatt betydelig bedre connection med på chat. Har utvekslet ganske mye om hverandre og det virker som hun ikke kun er ute etter ligg, noe i grunn jeg synes er kjempebra. Er veldig spent på å møte denne jenta og har naturligvis ikke lyst til å fucke det opp.
Så i den sammenhengen, i forhold til tiden: Er det lurt å avgrense tiden i det man møtes med å si at "Jeg har noe jeg skal om en time." f.eks? Og hva kan alternativene til kafé være, om ingen har tid eller mulighet for å møtes ute på byen sent på kvelden?