Update: Da har jeg testet det endel.. Har fått 36 matches så langt nå på tre dager. Veldig varierende hvor mye jeg har snakket med folk. Noen låser seg med en gang, men har 5-6 nå som jeg tror jeg kan nærme meg å møte.
Er ikke veldig god på nettsjekking, egentlig ikke gjort det noe særlig, men har veldig bra bilder så får match på ca 2/3 av de jeg godkjenner selv. Etter å snakke litt med folk så virker det som om de fleste er det for å bare snakke og chille, mens de samtidig håper å møte en kjekk gutt. Man kan se litt på bildene hva de er ute etter. Jentene som legger ut dristige bilder, kun rompe osv virker mer casual og kanskje lettere å møte for å hooke. Viktigste, sinnsykt mange søte jenter i Oslo!! (hvert fall på de fem bildene de legger ut)
Så de få tipsene jeg kan komme med så langt:
-Gå gjennom mange profiler, velg ut. Gjør ikke noe å ha 10-15 du chatter med på en gang. Gjør bare at du bryr deg mindre og har det mye morsommere. Snakker man bare med en eller to er man livredde for å fucke det opp og all morroa med tinder blir borte
H-a det gøy. Bare kødd så mye du vil og helst litt til. Da er det morsomt, da har jentene det morsomt. Alle gangene jeg har sagt en ganske drøy førstekommentar har jeg fått god respons etterpå (skjønner ikke hvorfor.. jenter???)
eks: nice rack - til jente med heftig utringning på samtlige bilder
Så, noen andre som har prøvd? Noen tips å dele?
Hva synes dere jenter?
ps: tror ikke det er så mange falske profiler i og med at det koblet mot facebook