Gankse kul app! Lastet det ned på søndag og har hittil 17 matches. Er i grunn ikke så fornøyd med det siden jeg sveipet «like» på VELDIG mange – men med god grunn
. Mange søte i lokalområdet, men ganske unge da, med snitt på 19-22 (kan hende noen av de synes jeg er litt for gammel for de, er 27). Bor i en by med rundt 70-90.000 innbyggere. Mange av matchene blir det ingen ordentlige samtaler ut av heller.
Mange av de aller peneste har tydeligvis ikke liket meg, så det betyr vel at de anser seg selv som «out of my league». Eller så har ikke bildene mine noen slags wow-faktor. Er ikke så lett å finne ut av hva som kjennetegner bildene til de guttene som faktisk får veldig mange likes. Så dere heterofile jenter her som har prøvd Tinder, hva får dere til å «like»?
Er på praten med ei veldig søt ei. Det er ikke så mye frekk og seksuell preik. Ikke at det må være det, men har ikke noe i mot det heller
Dreier seg mest bare om skole/eksamen, hvordan det er å bo i byen, osv. Hvis dette pågår for lenge tror jeg det vil dø ganske snart.
Noen tips til hvordan jeg kan unngå å kjede henne i hjel og heller skape litt god tiltrekning, uten at det plutselig virker veldig unaturlig, påtvunget eller i overkant frekt?
Har ikke lyst til å bli han som «bare» ender opp med å chatte med henne. Vil spørre om å møte, men det må føles mer på sin plass først. Kan være greit å få inn litt humor i chattingen også. Jeg har humor, men den er nokså sær. Og kun de jeg har kjent en stund vil forstå den... Er ikke helt på den Ylvis, Raske menn, Kristian Valen-type humoren. Forestiller meg at det er det de fleste «elsker». Er litt mer på type Tim & Eric (youtube Just 3 Boyz). Men så å si ingen andre jeg kjenner synes det er lattis :p