Mulig du vil miste noen jenter på at du girer opp, men jeg tenker nå at de du mister nok er verd og miste - med mindre du kun vil være chattevenn. Jeg heier på deg!
Ganske morsom den videoen! Føles litt som om det er sånn det er, selv om den er satt litt på spissen.
Jeg meldte meg inn på Tinder forrige torsdag, og tror jeg har chattet med de samme siden ca da. Han ene spurte meg faktisk ut på date nå nettopp, så skal møte han til uka (begge har travle timeplaner inntil da). Har nesten ikke vært på date siden jeg ble singel, så dette blir spennende. Men tanken slo meg plutselig at det er MYE man ikke får vite på Tinder. F.eks om han egentlig er feit, om han er lavere enn meg, har lys stemme, osv osv. Men den som intet våger, intet vinner!
Og ja, man må nok være litt kjekk for å få hjerter på Tinder. Men ikke FOR kjekk heller. Jeg tror jenter har veldig ulik smak, selv liker jeg ikke de typisk billedskjønne guttene, men trykker hjerte på de som ser litt mer "karslige" ut og som jeg gjerne har noen felles interesser med. Han jeg skal på date med deler jeg sånn 10 band med, og DET er definitivt pluss i boka !