Hvis du f.eks. spør om hva hun har gjort/skal en dag, kan du jo komme inn på hva hun gjør på fritida på den måten? Litt sånn "så kult, gjør du det ofte eller?". Eller tull med henne om hun ikke gjør noe særlig .. "Så det er det du driver med om dagen, ser på serier og gleder deg til sommer?"? Ellers er det da ikke krise å bare spørre rett ut om hva hun driver med på fritida, uten at det nødvendigvis henger sammen med noe annet i samtalen. Det viser jo at du vil bli bedre kjent med henne! Æsj, har ikke mange forslag merker jeg. Men tenk på samtalen som øvelse til framtidige samtaler (selv om jeg er enig i at målet må være å bli kjent med den du prater med)! Ha det gøy, test grensene litt kanskje, finn ut hva som fungerer og ikke (dette vil selvsagt variere fra jente til jente). Men ikke vær redd for å feile!
Et annet tips er å flytte samtalen over på snapchat etter hvert. Og ikke send lettkledte bilder før dere eventuelt har en sånn relasjon at det blir naturlig (ikke at jeg tror du ville gjort det, men det er noe av det kleineste jeg vet altså, så må bare nevne det likevel). Men snapchat er genialt, man får sett flere bilder av hverandre, får inntrykk av humor, hverdagsøyeblikk og fritid .. Kjæresten og jeg samtalte på Tinder og snap samtidig før vi møttes, og uten snapchat er det slett ikke sikkert vi ville møttes noen gang, og hvertfall ikke sikkert vi ville hatt så mye å prate om når vi først møttes.