Det tar tid å bli god på dette, men først og fremst må du lese og prøve å forstå SMS reglene på det lukkede forumet, og bruke de slavisk. Du bør også lese alle arkivpostene der som handler om å date.
Det virker ikke etter det jeg leser her som du bruker tipsene fra det lukkede forumet, så bruk det mer, og husk du kan spørre instuktørene om tips.
Quote from: Dr.Stigen on August 06, 2015, 08:56:05 AM
Med hun ene så har vi allerede etablert masse felles interesser og at vi begge er oppegående folk, chattet i 2-3 dager.
Det holder å sende en 3 - 5 meldinger før man ber på kaffe. Man trenger ikke å ha en god connetion eller en god grunn til å møtes. Grunnen til å møtes er at dere liker profilbildet til hverandre, virker normale nok når dere chatter litt, og beslutter å møtes fordi dere har nok felles å snakke om over en kopp kaffe.
Eks de 2 forrige tinderdatene jeg var på, spurte jeg om kaffe i min 4de og 7nde melding. Kommer litt an på..
Når man inviterer på kaffe følger man SMS reglene!
Så sender jeg melding; hva med en kaffedate til helgen?
Du bryter SMS reglene her. Les de og husk at det er viktig å komme med konkrete forslag, og å ALDRI kalle det for en date fordi det setter en ramme på møtet som kan gjøre at jenta føler seg bundet eller at forventningene er for store.
Fredag og Lørdag er dessuten utedager som skal brukes til å smadre AA og skaffe nr
Jeg tenker det kanskje blir litt misvisende av meg å drive å chatte i ukesvis med en dame når jeg egentlig ikke er keen på noe kjæresteforhold,bare lyst å rote rundt liksom.
Dersom du slutter å prate i dagevis og holder deg til noen få meldinger før du inviterer på kaffe så blir alt rimelig casual og du tar det derfra. Du kan ALDRI vite på forhånd hva intensjonen til jenta er(om ikke hun sier det da, og da er det jo riktig av deg å være ærlig tilbake om din intensjon), så den kan dere finne ut sammen. Dersom dere ikke har samme intensjon så er ikke det noe problem så lenge du ikke later som om du er ute etter noe annet. (dvs kommuniserer eller subkommuniserer kjæreste intensjon).
" jeg skal løpe en tur rundt i byen,bli med! (vi begge liker løping" , så sier hun senere " ohh,jeg så den meldingen for sent, så fikk ikke blitt med" , så sender jeg samme melding tidligere på dagen neste dag,siden jeg skulle løpe samme ruten....og får ikke noe svar.....takke meg til personlig kontakt,sjøl om det krever at jeg må jobbe seriøst med verdens mest paralyserende AA.
En første date bør ha veldig lav investering. Å løpe sammen med en person man ikke kjenner er en større investering og krever mer tillit, og vanskeligere å komme seg ut av enn en enkel kaffedate (som man ikke kaller en date
)