Quote from: piken on September 16, 2015, 14:02:17 PM
Quote from: The Stig on September 16, 2015, 09:26:53 AM
Quote from: piken on September 16, 2015, 01:04:44 AM
Nytt Tinder-spørsmål:
Hva er kutyme når man har vært på 1 date, og tenker at det er ok å treffes igjen, men at det mest sannsynlig ikke blir romantikk? Dvs: god tone og tror den kan vøre en kul kompis å ha, men jeg er null seksuelt interessert.
Jeg føler litt for han fyren...ikke alltid så lett å skape den heftige attraksjonen på første date...kanskje han kommer til å dra ut kanonene på neste date. Tviler på han har mye lyst å være kompisen din...hvis han går ut med deg så har han lyst å kline med deg + + +.
Det er nettopp derfor jeg lurer på om jeg burde si hva jeg føler dersom han spør meg ut på en ny date? Var rett og slett ikke fysisk tiltrukket av han og det kommer nok dessverre ikke til å endre seg.
Du må ha vært åpen for tiltrekning siden du i det hele tatt gikk på date med ham.
Slik som jeg ser det i lys av all sjekketeorien jeg har prøvd å lære i det siste så har han feilet på å skape attraksjon gjennom lyst og lov modellen. Dvs; for lite berøring...for lite flørting...for lite eskalering...seksuell spenning...etc.... Det rent fysiske skal visstnok ikke ha så mye å si for dere damer så lenge man klarer å skape den spenningen.
Så slik som jeg forstår deg nå så gav du ham en sjanse(første daten), og han feilet, og nå ser du ham ikke lenger som en som du kan bli tiltrukket av.
Interresant for meg å se tankegangen til en dame etter date.1 med en fyr som hun kom greit overrens med,men som ikke eskalerte nok. Jeg var på date forrige uke, og havnet nok i samme kategori som han mannen din. Meg og hu jeg var på date med kom veldig greit overrens,og hadde ingen problemer med å holde flyt i praten, men jeg gjorde en dårlig jobb på å eskalere,lite berøring siden hun satt seg ovenfor bordet på kaffestedet vi var på(planen min var at hun skulle sitte seg i sofaen ved siden av meg), og lite flørting(jeg suger på flørting), og nå er jeg ikke sikker på om det blir noen date nummer 2.
Traff hun igjen på byen og følte jeg fikk veldig lite igjen fra henne,lukket kroppspråk, og lite respons på berøring,så etter 10 minutter så gikk jeg videre...tenkte at jeg fortjener litt bedre enn som så,selv om hun kanskje bare spiller hard to get. Jeg er ny på dating,og prøver fremdeles å forstå hele dynamikken...og prøver å forstå hvordan damer fungerer(hadde helt ærlig vært enklere å prøve å forstå kjernefysikk eller noe
)
Jeg synes du burde gi ham en til sjanse til å skape den attraksjonen hvis dere kommer så bra overrens som du sier. Verste som kan skje er at det blir en til kveld med bare prating om alskens, og at dere skilles i godt humør.
En ting som er bombesikkert er at han ikke går ut med deg for å være venner...hvis ikke han er desperat etter en ny venn da.