Jeg har i en del mnd hatt ett flørte, langdistanse forhold. Flørting via fb og nettsex... jada.... Dette er et uforpliktende forhold og han har nok andre damer, det er jeg klar over. Jeg er nok mer intressert enn han, til tider vært litt hektet.. Det har vært litt på og så litt av.. litt frem og tilbake...
Som sagt er dette
ikke noe jeg bygger fremtiden min på, men jeg kjenner en enorm tiltrekning mot han og jeg vet han liker meg seksuelt også.
Men.. sist vi treffes via skype ( en stund siden nå, i begynnelsen av desember ) så ble det litt mye følelser fra min sin side, så jeg endte med å si at jeg var forelsket i han. Jeg har kjent på følelser involvert her, men nå har jeg hatt en del uker å kjent på dette og jeg tror det er mer tiltrekning, det seksuelle, spenningen.. Jeg kjenner han for lite til at det er forelskelse tenker jeg.
Altså, han var klar på at vi kan ha det morro "hele veien", men det blir ikke noe mellom oss. Dette er flere årsaker, men avstand er en ting, religion..
Med følelser som da tok litt av, så fikk jeg et enormt behov for å snakke og endte jo med å skrive noen for mange meldinger til han... I begynnelsen fikk jeg en og annen melding da, men han gikk aldri inn i diskusjonen med meg om det. Jeg skjønner jo at han ikke er intressert i meg på den måten, det ble litt for mye.
Vel, etter noen dager så sluttet jeg jo å sende meldinger til han da... Forstod jo at det kunne bli litt for mye "prat om følelser" og unødvendig ettersom dette er jo tross ikke et forhold heller.
Men han sendte meg en melding rundt juletider, der han ønsket meg god jul, da svarte jeg jo på den da.
For noen dager siden, kom det en FB melding fra "han" som jeg antok var virus, jeg og mange andre var tagget i et innlegg. Utpå kvelden såg jeg det var borte.. Stod på et annet språk så jeg vet ikke hva det var for noe.
Vel, jeg tenkte jeg kan jo sende han en mail, uten noe "mas" bare å spørre hva det var og fikk senere på kvelden en melding, der vi skriver litt frem og tilbake, ganske kort da... og ja, det var virus...
Og så kommer jo det jeg tenker på... jeg spurte han da, om jeg hadde skremt han bort. Og han skrev : Ha ha.. ingen ting kunne skremme han bort".
Altså, hadde dette vært noe der noe kan være på gang, så hadde dette vært et dødt prosjekt. Men når han svarer sånn, så føler jeg det ikke er helt avvisende heller?
Om han ikke vil ha noe med meg å gjøre, verken som venn eller som flørt, så kunne han vel bare ha slettet meg på FB.
Jeg kjenner veldig på det at jeg faktisk ønsker å ha han der, en flørte venn.. så rart det kanskje kan høres. Men... jeg vet jo ikke hva han tenker. Det renner ikke akkurat ned meldinger her.. dessverre. Jeg er usikker på om det betyr han IKKE vil ha noe med meg, eller om han rett og slett ikke vet.... Mulig han er opptatt med en haug med andre damer nå da..
Ok... jeg er nok litt hektet, men jeg driver ikke å sender han meldinger nå altså.
Jeg vet, jeg burde sikkert lagt ned hele dette prosjektet... Men tenker jo i mitt stille sinn at går det an å bli litt hektet på en som har vært " flink" mht sjekking, så burde jeg kunne gjøre det samme...
Vel, vel han tar vel kontakt om han er intressert...