Okei, jeg hater generelt å lage slike tråder. Jeg får ikke dette ut av hodet, derfor trenger jeg å "skrive det ned".
Forrige uke sov jeg hos en jente over en periode på fire netter. Vi møttes på søndagen for første gang. Jeg sov over søn, man, ons og fre. Deretter ballet det på seg. Hun ga klart uttrykk for at hun liker meg, er betatt, ikke ønsker å gå for fort frem osv. Hun spurte om Facebooken min, Snapchat osv. Hun har i etterkant sendt meg flere meldinger og bilder over Snapchat. "Jeg savner deg
" og "Hvordan går det med deg, sweetie?" et cetera. Hjerter og annet klissklass. Dette har i all hovedsak gått i ekspressfart. Jeg har etter beste evne forsøkt å gjøre det samme tilbake, og trodde jeg klarte det ganske greit. Vi har møttes på hennes jobb, der hun har gitt meg kyss osv, noe som i seg selv var overraskende. Skulle møtes ute nå i helgen, som heller ikke ble noe av. Fikk melding av henne på morgenen, ønsket meg god morgen, synes jeg er så jævlig snill mot henne, og at dette derfor gir hun dårlig samvittighet. Hvordan skal jeg tolke dette her? Veldig spesielt å si.
Grunnen til at jeg spør, er at senest i går hadde vi en avtale om å skulle møtes. Jeg sendte en melding ettersom klokken begynte å bli relativt mye. Fikk melding tilbake om at hun hadde influensa, og skulle spise så legge seg. Skrev at jeg ønsket henne god bedring, der hun så svarte "Takk" med et hjerte elns bak.
I dag har jeg ikke hørt en dritt, og har bevisst latt være å ta kontakt. La det være sagt, vi har ikke hatt sex. Det er ikke lange perioden jeg har kjent henne, ca. 1 uke, og hun ville vente siden hun var så fæn av meg (!) Et valg jeg naturligvis måtte respektere. For min del tror jeg ting har gått litt for fort, på litt for kort tid. Spørsmål: Hva i all verden gjør jeg videre? Holde kjeft, og vente på insj fra henne? Jeg begynner å bli betatt, og det liker jeg absolutt ikke.
Takk for svar.