Først ville jeg bare si tusen takk hvis du tar deg tid til å lese dette og hjelpe meg!
Jeg var sammen med en jente som dro på utveksling et år i Brasil i august. Vi hadde et helt supert forhold, men fant ut at langdistanseforhold ikke var tingen. ville kanskje si at hun var den som gjorde det slutt med meg. Hun sa hun skulle prate med meg senere osv, men hun gjorde aldri det og har for så vidt ikke gjort det enda. Jeg hadde 5 måneder med skikkelig kjærlighetssorg, men har fortsatt ikke pratet med henne siden det ble slutt fordi hun sa det var så vondt å være så langt borte fra meg og ha de følelsene som hun hadde for meg.
Sist helg møtte jeg søsteren hennes på fylla som er like gammel som meg. Vi er ganske gode venner, men har ikke snakket siden det ble slutt. Hun sa at jeg var den beste kjæresten eksen min (lillesøsteren hennes) noen gang kunne fått og hun forsatte og skryte av meg og sa at hun heller ikke hadde pratet med eksen min. Jeg ble jo veldig glad og fikk litt håp tilbake. Jeg savner henne veldig, men vet at jeg er i en vanskelig situasjon siden vi sikkert har vokst fra hverandre. Jeg skulle ønske jeg bare kunne glemt henne, men det er ikke helt sånn det funker dessverre.
i tillegg til dette her har jeg fått meg en kjæreste i tillegg! Jeg har fortalt henne alt om eksen min, men jeg vet ikke helt om jeg faktisk har så sterke følelser for denne jenta og jeg vil ikke være drittsekk i det heletatt! hun sa hun fortsatt ville være sammen med meg selv om ting sikkert blir veldig usikkert når eksen min kommer hjem. Jeg vet ikke helt om jeg burde gjøre dette mot henne. Greia er at jeg liker henne veldig godt, men har aldri fått avsluttet det forrige forholdet på en ordentlig måte og tenker jo fortsatt masse på eksen.
Hva gjør jeg, og hva skal jeg gjøre med eksen? Tenker å la være å prate med henne til hun kommer hjem og heller prater ordentlig med henne face to face på en hyggelig måte, men samtidig ikke for hyggelig. Vi har en felles venn som jeg kjenner veldig godt så kan jo "tilfeldig" møte på henne når hun kommer hjem på en naturlig måte. Høres dette ut som en god plan?