Quote from: --WTF?-- on March 02, 2014, 13:13:49 PM
Interessant svar! Nettopp denne materialistiske tankegangen er noe av det jeg er motstander av.
Jeg skal ikke si jeg er stolt av det. Og hadde aldri innrømmet det hvis jeg ikke var anonym.
Minner meg forresten om; jeg snakket med en fyr engang som også var i mot ekteskap. Han var i ett forhold, og kranglet en del med dama si om det. Jeg spurte om det kunne være kjolen som var problemet, at uten bryllup får hun ikke drømmedagen sin. Da sa han at hvis DET var problemet kunne han da alltids kjøpe en kjole og leie fotograf til henne
Og vet du? Noen dager senere hadde han spurt henne om det var der det lå, og det var det. De leide kjole og fotograf og levde sikkert lykkelig ever after for alt jeg vet. (De fikk ihvertfall barn og da mistet vi kontakten).
Quote from: Kaizer on March 02, 2014, 13:42:14 PM
Denne forklaringen her er klassisk, men ingen tenker vel på dette:
Dere har vel ikke tenkt over at det finnes ganske dårlige incentiver for menn å gå inn i et ekteskap? Stor sannsynlighet for brudd, stor sannsynlighet for at du mister store deler av forumen din, stor sannsynlighet for at du kun ser ungene dine én gang i måneden?
Det er til og med enda verre i USA. Da kan du virkelig gå på en "bad trip" bare du møter en "riktig" dame. Menn stiller svakt mtp. loven angående slike saker.
Jo, og det er akkurat det samme for kvinner - hvertfall så lenge man ikke vil ha barn. I tillegg så finnes det jo kontrakter etc som kan regulere dette, "prenup" og sånn. Så derfor holder ikke den argumentasjonen for min del, ihvertfall. Det tyder på commitment issues, fordi du da beviser at du ikke er interessert nok til å gå til en advokat og få alle slike "hvisomatte dersomatte" ut av veien.
Quote from: Vaffel on March 03, 2014, 17:13:30 PM
Spm ift gutterumper:
- Hvordan ser en bra gutterumpe ut?
- Gutter har som oftest løsere bukser enn jenter. Personlig synes jeg jenterumper er mye finere hvis buksene/tightsene sitter stramt. Er det ikke så nøye på gutter, kan en gutterumpe se bra ut i løse bukser? Eller må buksa sitte helt stramt rundt rumpa for å se bra ut?
Ehm, det spørs vel litt på resten? At det passer, liksom?
Så noen bilder i litt rare vinkler av slalåmkjørerne under OL, og det så jo egentlig bare helt merkelig ut. Sånne atletiske/slanke kropper, også de mega-rumpene som vanligvis ville sittet på mennesker som veide 50 kilo mer.
Er buksene for stramme vil du jo fort se litt homo ut, så det er litt vanskelig balansegang der.
Saggebukser er ihvertfall harry...
Skjønner ikke helt hva som er galt med sånne gammeldagse cowboyjeans, egentlig. Se bare på
marlboromannen fra 97 liksom....