Gjelder spørsmål om tiltrekning:
Vi jenter blir tiltrukket av mange ulike typer gutter, men det er ingen spesiell "magi" som ligger bak det tror jeg, selv om man kanskje kan si at Game-teori tilsier det (og at vi bare "rasjonaliserer" i etterkant).
Kan bare snakke for meg selv: For meg har aldri penger, status eller karrierevalg hos gutten hatt noe å si, og derfor heller ikke addet/tatt bort value (tror dette er et mer amerikansk enn norsk fenomen).
Det jeg alltid har sett etter er humor & selvironi (ting man kan trene på), at man står for noe og har meninger...samtidig som man lar andre slippe til med sine meninger (respekt).... dette kan sikkert jobbes med (inner game?). Ellers ser jeg på smilet (faller alltid for det!)
Når det gjelder å komme seg videre fra den innledende sjarmeringen så har det faktisk en del å si at man er kompatible, har noen felles interesser og humor (noe å snakke om) og liker hverandres kropp/smak/lukt osv. Dette vil ikke kunne fakes over tid, og har sikkert mye å si for dere menn også.
Jeg har aldri likt "glatte" fyrer utseendemessig, viktigere å være trygg i sitt eget utseende (selvtillit)
Ellers ser jeg opp til menn som er engasjerte i noe utenfor seg selv og kan snakke om vanskelige temaer (psykologi, politikk, osv)
Og så hjelper det at man tør å ta initiativ og by litt på seg selv... Altså mye man kan jobbe med:)