Vanskelig å si om jeg treffer riktig bare av å lese posten din, men jeg prøver fordet:
I mine øyne er ikke PÅ VEI til å bli needy , men du er needy allerede. Det er helt tydelig at dette er mye viktigere for deg enn henne. Personlig kan jeg ikke forstå i min villeste fantasi hvorfor noen vil stick around for 4 måneder uten sex, HELT FEIL FRAME, homie! Er dere VENNER eller hva..?
"
Daten varte rundt 5 timer og jeg følte vi "clicket" ganske bra."
Hadde du en plan for å ta henne med til deg eller dra til henne, altså "sex location"? Eller ventet du passivt på at ting skulle skje av seg selv? Og ble glad for at du klarte å "ri bølgen" så lenge som 5 timer? Høres ut som du spiller safe! Ikke noe seksuelle undertoner, bare vennlig, så interaksjonen går smooth (men også uten noen emotional spikes. Trygt og godt (og balleløst?)
Ofte må man være litt skamløs (helst med et lurt smil) og bare invitere hjem, om så enn unnskyldningen er syltynn. "bli med til meg og se på bildene jeg nevnte." er ett eksempel. Jeg syns 5 timer høres ut som en altfor lang date om dere ikke bytter venue OG ender opp hjemme hos en av dere. Make it happen. Det er en dirty job, men noen (altså Du/mannen) må gjøre den.
Overall ser det ut som du ser på det å eskalere som "et middel til et mål du selv har (sex/notch in the belt/whatever), men frykter at dama ikke har" (jenter vil også ha sex, det er naturlig), istedet for at du eskalerer FORDI DU ER EN MANN OG DU HAR LYST. Thats it. Altså har hun verdien i interaksjonen/ det er viktigere for deg at det skjer noe enn for henne. Da blir du anspent og outcome dependent og føler du må
gjøre noe, samtidig som du kanskje har "dårlig samvittighet" for at du eskalerer. (jobber mot deg selv) Det ser også ut som du eskalerer stykkvis og delt, istedet for å ha sex som mål UTEN den dårlige samvittigheten (fordi du vet hun vil også), har du kysset som delmål 1, roting som delmål 2, tafsing som delmål 3 osv. Og deler det opp over flere dates?
"J
eg la en plan om å ta henne med ut for å treffe noen kompiser og så få henne med på nach. Vi møtte kompisene, men hun ble ikke med på nach"
Ikke heng deg opp i at det skal skje nøyaktig som du har planlagt. Ha målet in sight, men vær fleksibel.
"
På dette tidspunktet tenkte jeg at løpet var kjørt siden jeg ikke hadde eskalert ytterligere enn roting."Dårlig tankesett.
Løpet er aldri kjørt. (sant alltid? tja njæ.. men hjelper det? jepp) Tenk heller "alt er som det skal være. Hun er så hypp hun, at det er helt sjukt"
Det at kun du tar initiativ virker kanskje kjipt, men er ikke alltid negativt. (mye lettere å manage expectations om du styrer kontakten. Jeg har ei jeg har holdt på med i over et halvt år, jeg kan telle antall ganger hun har tatt kontakt på EN HÅND. Bokstavelig talt! 4-5 ganger!! Ellers KUN meg som tar kontakt. Ikke noe å henge seg opp i) Så lenge hun svarer deg og kommer og møter deg, er det det viktigste.
Du virker for passiv og avventende, det som skjer skjer liksom. Hva vil DU? Gå for det du vil ha, risikér litt!
Haha typisk at hun kommer inn under daten! Lættis.
Lær deg å takle slike situasjoner, det er lærerikt. Det er sjelden at damer lager helvete når de møter andre jenter du dealer med og de skjønner greia, OM du har framet det riktig fra start OG du forholder deg rolig og naturlig, altså ikke freaker ut selv.
"
I tillegg snufser hun litt, og jeg spør igjen om det går bra eller om hun er forkjølt. Jeg hinter om at hun skulle være lei seg siden jeg traff en annen, noe hun avfeier med latter og peker på øyene for å vise at hun ikke har grått."
Hvorfor hinter du om at hun burde være lei seg? Hva er best av disse to:
1) hinte om at hun burdte bli lei seg, PÅPEKE ovenfor henne at hun "går glipp av noe" (REAKTIVT)
2) be cool, snakke om whatever, (til og med lufte for henne når dere skal henge ut!) og la henne kjenne på savnet selv. (NB! Ikke gjør det FOR at hun skal kjenne på savnet selv, fordi da er det fremdeles reaktivt! Men oppfør deg som om det ikke er en big deal og at det er naturlig. Om hun tar det opp, kan du si "å, jeg trodde ikke du likte meg" (underforstått at hun ikke vil ha sex), men ikke vær den som tar det opp wtf.
"
Jeg oppfattet det litt som en forsvarsmekanisme, samtidig som jeg tok meg selv i å synes det var litt dumt at hun ikke brydde seg om jeg traff andre. Vi tar farvel og jeg ber henne kose seg. Vel hjemme begynner jeg å spekulere på hva som egentlig skjedde her. Hvorvidt hun faktisk var lei seg eller om hun ikke brydde seg?"
Det er hvertfall tydelig hvem som bryr seg mest.
"
Om det var positivt at hun så meg med en annen jente?"
Kanskje hun føler et sense of loss, men det virker som du ikke har etablert deg som the boss her uansett så hvem vet. Varierer fra jente til jente og.
"
Over hele perioden jeg har truffet henne har jeg alltid vært usikker på hva hun ville og hvor jeg hadde henne"Hva med hva DU SELV ville? Det lukter litt "Jeg tar det jeg får"
"
Så jeg sendte henne en melding der jeg spurte om jeg kunne ringe henne litt senere"Som er litt av problemet, du ønsker hennes tillatelse, framfor å kultivere den mannlige egenskapen "Jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for, og jeg går for det jeg vil ha her i livet, men TRENGER ingenting. Jeg er fornøyd uansett"
"
Jeg liker hun veldig godt og er nå bekymret for at jeg kanskje har ødelagt det lille vi hadde sammen."Which was what exactly? Sorry, her er jeg kanskje litt dust, men yo... Som Kaizer sier, fire måneder uten sex...? Høres ut som et vennskap i mine ører.
Når det er sagt kanskje dama har issues rundt sex.
Eller kanskje hun bruker sex som en dinglende gulrot for å oppnå f eks forhold og forpliktelse.
Either way, fuck her. (ooh, dobbel betydning)
Det virker ikke som om hun er "real" med deg her.
Mitt råd er det evige pickup community-mottoet "GFTOW" (Go fuck ten other women) for denne framen som er etablert her (Du venter som en sulten valp på sex i 4 måneder, venter på hennes iniativ, tenker/bruker energi og spekulerer noe voldsomt rundt dette) er ikke en frame som hjelper en Mann.
Peace
FatBwoiiiiii