Eg er som sagt 28 år, dritt dårlig på sjekking har alltid vore da.
Eg er adoptert til Norge frå Sør Korea. Kom til Norge som 8 mnd gamal, så har så og sei budd i Norge heile mitt liv. Har alltid hatt venner, og har ein ganske stor sosial omgangskrets, men har alltid hatt vanskelig med å komme i kontakt med jenter. Det har nok mest med at eg er sjenert og lider kanskje litt av sosial angst. Før så tenkte eg ikkje over det så mykje, tenkte berre ein dag så vil det bli min tur og, men etter som tiden går og dei fleste av kameratene mine har funne seg sin kjære og fått barn så har eg begynt å tenke meir og meir på det. Så føler meg meir og meir mislykka på denne fronten og begynne å tenke på om eg kommer til å forbli enslig. Har prøvd litt forskjellig, så har ikkje berre vore passiv:) men uten noe særlig resultat.
Litt lang innføring dette, men her kommer spørsmålet mitt som eg håper nokon kan gi meg innspill på, kan det være at mange jenter ikkje synest asiatiske gutter er tiltrekkende? At min utsjånad ikkje feller i smak ? At dette kan være noko av grunnen til at det er vanskeligere for meg å komme i kontakt med norske jenter? Dette er berre ein tanke som har streifa meg.
Eg er enig i at eg ser nok ikkje ut som damens jens. Og ikkje har drømme kroppen/utsjånad, men føler eg ser velstelt ut, normal ut, trener jevnlig, er ikkje kraftig men heller litt tynn.