hjelp fort

Started by Kingkenny, March 14, 2014, 20:16:20 PM

Previous topic - Next topic

Kingkenny

Jeg er ganske nybegynner på dette her, og vet ikke så mye om sånn sjekking. Men jeg har nettopp vært på date nr. 3 med en jente jeg liker veldig godt. Og jeg har følelsen av at hun er den eneste jenta jeg kunne tenke meg. Jeg har følelsen av at hun liker meg, men vi har enda ikke hatt noe form for fysisk kontakt, og jeg har også glemt å si ting som "så fin du var idag" osv. Hun tenker nok at jeg er usikker og ikke tør å ta det neste steget. Noen tips? Kan jeg for eksempel sende hun melding nå å si at jeg syntes det var koselig idag, og at hun var veldig fin?

Love

FatBoy

...Men det vil nok ikke hjelpe deg noe særlig.
(100 spenn sier at du sendte meldingen uansett.) :)

Her var det en del å ta tak i.

jeg har følelsen av at hun er den eneste jenta jeg kunne tenke meg.
Den følelsen er nok reell for deg, men jeg tipper at du har fått et slags usunt oppheng i denne jenta fordi hun liker deg godt nok til å gå på date med deg. Ouch det høres ut som en slem ting å si og jeg føler meg litt douchebag, det er ikke sikkert det stemmer engang. Men ofte blåser man opp hvor mye man liker en jente , om man ikke har flere valgmuligheter eller har noe særlig erfaring om hva man liker i jenter. (Som kan forandre seg etterhvert som man blir en attraktiv mann med valgmuligheter som vet hva man skal gjøre)
Kort sagt, gå litt i deg selv, spør deg selv om du ikke kanskje overdriver hennes betydning, og at om du hadde mange valgmuligheter, ville du da likt henne like godt?
Det vil si, har du et klart bilde av hva du ønsker i en jente?
En annen ting, når du tenker at hun er den eneste jenta du kan tenke deg, kommer det til å skinne gjennom at du er solgt allerede og du vil kanskje oppføre deg på needy måte, som f eks at du etter en date ønsker å sende en melding for å si det du ikke turte å si mens dere var face to face, for å oppnå at hun skal like deg mer.