Jeg må nesten oppdatere dere på denne, ble litt overrasket selv her i helga
Den O`store konserthelgen (for dere som husker casen her) var endelig kommet på lørdag. Min gamle flamme, hans bror og sønn dro avgårde, samt at de hadde samlet med seg en liten flokk ekstra venner også. Jeg visste ikke noe om dette, da jeg bare skulle møte de på konsertområdet, etter avtale med min venn bror, som er den eneste jeg har kommunisert med etter "bruddet".
Jeg var i utgangspunktet godt i gang på en annen festival, og planen var å ta en avstikker til denne konserten. Jeg hadde virkelig ikke lyst til å henge med "eks" og hans barn og venner, men jeg hadde jo jæskla lyst til å se konserten!! Siden det ble litt stress med tog, og egentlig litt panikk for å se fyren igjen, osv. + at det brygget opp til hyggelig stemning med de vennene jeg allerede var på festival med, så endte det med at jeg droppet hele greia, jeg dro ikke på konserten.
Og plutselig poppet det inn bilder og meldinger på face fra fyren gitt!! Ikke hørt en tøddel fra han siden han ditcha meg, og etter alt det tullet han angivelig har sagt om meg og broren hans, så gikk jeg ut i fra at det kanskje ville bli litt kleint for han også at jeg kom på konserten. Men her fikk jeg meldinger som "kommer du eller??" svar som "dust" når jeg sa nei, mista liksom toget. Og litt senere tikket det inn sms`er om jeg kom meg til Bergen snart, o.l. (tror nok han var litt i draget etter et par halvlitere her). Til slutt så sa jeg som det var at jeg ikke hadde lyst, jeg følte at det ville bli kleint for meg. Han spurte hvorfor det skulle bli kleint?? Da kastet jeg inn håndkledet, jeg skjønner fortsatt overhodet ingenting av fyren
Han avsluttet med kos deg på festival. Jeg har ikke svart på den, da dette var kl.04 på natta. Var det dumt?
Vet ikke om jeg ønsker kontakt sånn sett lenger heller. Nå har jeg fått dette på et par måneders avstand, og ser alt i et klarere lys. Han er helt følelsesmessig ute å kjøre, og jeg ender bare opp med å såre meg selv. Vil han meg noe, så tar han kontakt, noe han jo forsåvidt gjorde her, gud veit med hvilke intensjoner.
Kanskje han så fram til å se meg igjen på denne konserten. Typ brygge opp til ny kontakt mellom oss? Han hadde fått broren sin til å passe sønnen, slik at han selv kunne ta seg en tur på byen etter konserten. Baktanker med å ikke være "stuck" med sønnen? Han tekstet meg også at sønnen ikke var der, at han hadde vært alene på byen....
Men da fikk jeg iallefall gitt ettertrykkelig beskjed om at jeg ikke henger i "skjørtene" på han ved første og beste mulighet for gjenforening.
Eller ga jeg beskjed om at jeg virkelig ikke er interessert? Hvis han spør meg ut på kaffe eller noe, så vet jeg med sikkerhet at jeg vil si ja....
Men akkurat nå har jeg det helt fint, tenker ikke på han hver dag lenger, liver har gått videre da jeg var skråsikker på og innstilt på at han var ferdig med meg. Men når han gjør sånn, så vekkes noe til live, og jeg blir usikkert. Surremann!