Logo på t-skjorter, hvor går grensen?

Started by fri90, April 18, 2014, 07:48:59 AM

Previous topic - Next topic

fri90

Hei folkens!
Jeg har i det siste gått igjennom klesskapet mitt og funnet ut at jeg skal rocke opp stilen min litt. Har en del plaine t-skjorter, men vurderer å kjøpe noen skjorter med motiv på. Nå vet jeg at dere mener merke logoer på t-skjorter er fyfy, men hva tenker dere om vanlige motiv? Har et eksempel her. http://carlings.com/no/Mens-collection/T-shirts/Vailent/Au-1401/Au-White1/

Er det innafor? Synes det kan virke kult med en skinnjakke over og noen kule jeans til.:)

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

fri90

Det innlegget jeg refererte til, men vil høre om slike logoer jeg ga en link til er ok..

Sansi

QuoteDet innlegget jeg refererte til, men vil høre om slike logoer jeg ga en link til er ok..

Får vibber til Ed Hardy. Veldig mange jenter jeg har snakket med er ikke fan av dette. Liker heller å kjøre plaint:)
Du velger jo litt gjennom klesstil hvilke jenter du ønsker å tiltrekke. Så om du kjører plaint når du "alle" jenter..
"Det er for sent å dra ut stikkontakten når huset har brent ned" - Sansi

fri90

wææ, den kjente jeg stakk, hahaha! Mener du det når det gjelder alle logoer? Det var et ekstremt eksempel den linken, men det jeg ville fram til er om logoer på t skjorter som ikke er merker er fyfy eller om det er ok så lenge det ikke er spydd utover skjortene

noen litt bedre eksempler https://b7f432d1420e0e92bfe8-fad3ed9260af82a68f2de2a00e0a53b1.ssl.cf3.rackcdn.com/11268710_1_506_613.jpg

http://www.hm.com/no/product/27376?article=27376-A

Disse t-skjortene skal jo mest brukes med en skinnjakke over tenkte jeg for å ha en litt rocka stil i tilegg. Syes det er vanskelig å ha en stil so treffer alle, derfor har jeg litt forskjellige stiler avhengig hvor og hva jeg skal. Hva tenker dere? Noen instruktører som har noe å si? Noen tommelfinger regel når det jelder tykk på t-skjorter?

Sansi


Personlig bruker jeg sjeldent skjorter med logo. Før brukte jeg det. Da tok jeg på meg en skjorte ut fra hvor jeg skulle og hvilket humør jeg var i. Nå slipper jeg å tenke så mye på hva jeg skal ha på meg.
"Det er for sent å dra ut stikkontakten når huset har brent ned" - Sansi

Anders GV

Nr 1 og 3 er helt jævlige.
Nr 2 er harry.

fri90

Haha ok ok! Har du noen eksempler på logoer som fungerer? Har sett de 2 eksemplene som kim har lagt ut på bloggen om det emnet men klarer ikke helt å se den rød tråden i det..

piken

Jeg liker rocka stil på gutter og jeg likte ingen av de t-skjortene du linket til. Hvis du skal ha trykk på t-skjorter så anbefaler jeg å bruke band-t-skjorter av band du faktisk liker, utover det så er det lurest å holde det plaint. Ellers synes jeg at stripete t-skjorter er kult på gutter, da helst i blå, rød eller svart i kombo med hvitt.


dagligvare

#10
Når jeg tenker harry logo på t-skjorter så tenker jeg på denne typen:



Synes ikke de du linket til var direkte harry på samme måte.