Beklager Zegermann for å spore av og gå off topic, men jeg vil si noe til Stanley.
Hello, Nnnewman....
Uenig sier du? Interressant.. Kjør debatt! (1,2,3 GO OK jeg begynner!)
Tillat meg å synke litt lavt innimellom poengene mine, jeg ber om tilgivelse på forhånd..
Det er mulig jeg er en gammal grinebiter som tror at jeg alltid har rett og at hele verden skal være enig med meg altså, men det går vel på en måte ikke logisk sett an å være uenig i den setningen du siterer meg på vel? Betyr det at din mening er:
"Det beste er nok å
ikke ha erfaring før man melder seg på en bootcamp, så man
ikke har noen egenerfarte referanser om hvordan "landskapet ser ut", så man lettere kan forstå."?
Vil legge til, hele konseptet "han uten erfaring er uenig" er fremmed for meg. For om man ikke har erfaring, hvordan kan man da uttale seg?
Særlig når han uten erfaring er uenig i at det er bedre å ha erfaring, skjaaa-mener... (how would he know, right..?) So fuckin meta..
Meningene dine veier ikke så mye for meg, generelt er det ikke noe hold i noe av det du sier om sjekking.
En jomfrus pick up advice er like nye verdt som en uteliggers økonomi-tips. Eller har du mista jomfrudommen enda?
Ho, I´m on a roll, men formalitetene, nei jeg mener spydighetene til side, la meg reformulere på generelt grunnlag da:
Om man har litt erfaring fra før, vil man lettere kunne forstå konseptene som blir lært bort fordi du kan relatere det til din egen erfaring. Det finnes vel ikke tvil om dette? Jeg kommer ikke på et eneste felt dette ikke gjelder. Om det IKKE er sånn, betyr ikke det dermed at kunnskap og forståelse ikke bygger på tidligere kunnskap og forståelse? (not to be confused with forstoppelse.. ok den var tørr...jeg er trøtt..) I så fall kan man jo ikke lære noe som helst. Ut av vinduet med evolusjonen, med andre ord.. Du sier vel ikke at evolusjon ikke finnes, Stanley, hm? Hm? Hm?
haha. (Lite ante han at han ble dratt inn i en debatt om de store spørsmål bare ved å være uenig med gamle onkel FatBoy..
)
F eks om jeg melder meg på et kokkekurs, hjelper det at jeg har prøvd å lage mat før.
På den måten får jeg selv mer utbytte av kokkekurset, og slipper og stille dumme spørsmål som "hva er en gryte?" eller "hvordan skrur man på en plate?"
Eller som noen gjør, påstå ting de ikke har greie på, som: "Det beste er koke høna først og ribbe den etterpå." eller "jeg har hørt at maten smaker bedre om man lager den med tresko på."
Om du hadde erfaring fra edru game på dagtid så var nettopp DET den erfaringen du kunne relatere kunnskapen til var det ikke?
De to siste setningene dine er selvbedrag.
Hva er det du i det hele tatt snakker om.. Er det noen her som IKKE hoppet rett i det så er det deg! Det tok vel over ett år (EDIT: over TO år) med Keyboard Jockey´ing og generelle atferdsvansker, trolling og sure oppgulp (boarderline utflod..) mot de fleste på forumet før du gjorde din første approach (?), på bootcamp.
Så i fare for å framstå som et rasshøl, å trekke deg selv fram som et godt eksempel på en suksess-historie eller et (selverklært levende
) eksempel til etterfølgelse blir vel bare teit. Zegerman er ny her og kan komme til skade for å tro at du vet hva du snakker om.
Nå, etter jeg trykker "legg til innlegg" kommer jeg sikkert til å føle meg som jeg sank ned under min verdighet, som om jeg akkurat hadde ligget med et tykt vortesvin. (Og blitt bøsta.. Harr harr) Eller nei faen, som om jeg akkurat hadde fortalt et tykt vortesvin at jeg syns hun er et tykt vortesvin.
Goodbye, Nnnewman..
Jeg sier bare disse tingene fordi jeg er 31 år og ønsker å føle meg ung igjen. (harr harr) Barnslig is the way to go obv..