Dette er egentlig bagateller, men jeg liker deg ikke, så here we go.
Jeg vet hva irrelevant betyr. F eks er det meste du sier om sjekking irrelevant.
Men denne setningen vet jeg ikke hva betyr: "Sa det var IRRELEVANT om han hadde erfaring eller ikke fra hvordan ''landskapet'' ser ut."
Det JEG mente var at, i forhold til hvor langt framskritt man kan ta på en bootcamp, vil man lære raskere om ting ikke er HELT NYTT for en. Det er liksom ikke noe å være uenig i, det er åpenbart for alle som fikk nok kjærlighet av foreldrene sine til å ikke måtte kverulere og få negativ oppmerksomhet som erstatning for positiv.
Siden du tok en ny bootcamp i helga, merka du vel at du fikk mer utbytte av den andre bootcampen enn den første?
Om svaret er ja, har jeg ingen flere invendinger, ærede jury, I rest my case.
Om svaret er nei, få penga tilbake og vass sakte ut i akerselva. Da er GENENE dine irrelevante.
Æsj, lille dritt.. Min motivasjon her er ikke å framstå som en ekspert, jeg svarer med lange og detaljerte poster der jeg bruker tid av livet mitt til å dele av min erfaring, og blir oppriktig glad når folk tar det til seg og jeg føler jeg har hjulpet folk. Kanskje er det et snev av ego der, det kan godt hende, men det er følelsen av å bidra for andre som i hovedsak driver meg. Det kalles å GI. Så kommer det sånne value-sucking folk som deg og KRITISERER meg for det framfor å ta til seg noe av det jeg deler, fordi det for deg er utenfor fatteevne at folk kan gjøre noe for andre uten at det skal være ens ærend for å bli sett på som en ekspert i andres øyne, tipper fordi det er det du ville gjort/følt i samme situasjon.
Og min selvfølelse beveger seg ikke i den ene eller andre retningen om du "gir meg rett" eller ikke. "Rett" er ikke din til å gi eller ta i utgangspunktet, fordi, du er en jomfru hvis kunnskapsnivå ikke matcher påståelighetsnivå og i tillegg en uspiselig drittunge.
"Når JEG uten by-erfaring, greier meg ''OK'' på BC, greier ALLE det."
DER er vi 100 % enig.
Men for all del, putt fingrene i øra og rop "blablabla" så mye du vil. At du stamper rundt på newbienivå og får folk til å mislike deg er irrelevant for meg og min utvikling, bortsett fra at jeg noen ganger irriterer meg over deg mer enn jeg liker å vedgå, og at jeg tillater meg å synke ned til et nivå jeg ikke egentlig identifiserer meg med.
Beklager videre avsporing av tråden. Følte kanskje å starte en egen tråd der jeg rakker ned på Stanley er å dra den litt langt.