Hestehale for menn - hot or not?

Started by Nivola, May 01, 2014, 19:16:02 PM

Previous topic - Next topic

Nivola

Jeg snakker ikke om en nerdete lang, glatt, stram hestehale som henger nedover nakken, men en med litt mer rufsete LA stil over seg. Sett enkelte skuespillere ha det. Charlie Hunnam feks. fra serien Sons of Anarchy. Selv syns jeg det ser vanvittig kult ut, og man skiller seg uten tvil ut da svært få har den stilen.

Grunnen til at jeg spør (spesielt dere frøkener) om synspunkt er fordi jeg er usikker på hva andre tenker om den stilen. Får inntrykk av at mange er kritiske til den, og når folk sier de ikke liker den tenker jeg inni meg: "nei, du liker den, du bare skjønner det ikke" fordi jeg syns det ser så badass ut! (Skal prøve å respektere deres meninger uansett  ::) ) Det er jo så klart mulig at jeg lever i min egen boble også -at det ser helt corney ut og at det bare er jeg som ikke skjønner det.

Et problem (jeg kaller det problem, og irriterer meg litt over det) for min del er at jeg ikke har noe anlegg for skjegg per dags dato. Bør man ha det for å gjøre en kanskje litt feminin hårstil maskulin? Er kommet til et punkt nå hvor jeg enten bør klippe meg kort igjen, eller gå inn for å spare og bite tennene sammen. Syns håret begynner å bli langt nå (men ikke langt nok).


Mye unødvendig rabling her, men iallefall; Hestehale for menn, er det kult syns du?

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Anugita

Det spørs på så mye, som stil, personlighet og faktisk også utseende. Er du virkelig kjekk fra naturens side, slipper du mye lettere unna med hva som helst enn en som ikke er det. Googla mannen du nevnte, og jeg synes absolutt han/hårstilen hans var hot.

Generelt er jeg av den oppfatning at langt hår er hot, skjegg er not ;) 

Greeneyed

Helt enig med Anugita, det kommer an på både stil og hvordan du ser ut - og faktisk også væremåte, synes jeg. Hvis du er selvsikker og kul, og selv liker og føler deg vel med hestehale - kjør på! Det verste som kan skje er at du merker folk rundt deg ikke liker det, og da kan du eventuelt bare klippe deg igjen.

Det kan hende det ser best ut med litt kort skjegg, det er jeg ikke sikker på. Men jeg tror nok hestehale kan se bra ut uten at du har noe skjegg også, så lenge du har maskuline trekk ellers.

Selv om hestehale altså kan se bra ut, vil jeg også si at jeg tror det er mer safe å ha en vanlig frisyre med kort hår, men igjen, så taper du ingenting på å prøve noe annet. Kanskje du kler det godt :)


Lisa

Menn med hestehale/langt hår kan være kjekke, men jeg har fortsatt igjen å se en mann som er kjekkere med langt hår.

piken

Kommer helt an på hvordan type stil du tenker å ha til det lange håret.

Rocka = hot

Glætt = not

Og han Charlie Hunnam .. Han var myyye finere med kort hår.

Men som sagt, ikke verre enn at du sparer ut og heller klipper deg hvis det ikke blir noe fint. Tror uansett det viktigste er at det virker naturlig til stilen du har ellers at du har langt hår. Synes det er kult på folk som har en litt rocka stil eller mer surfer- eller snowboard-stil.

QueenB

Noen få kler det, de fleste ikke. Som med alle hårfrisyrer for menn.

jeg synes alle skal style seg akkurat som de vil.men hvis du vil bli oppfattet som attraktiv, hadde jeg vært forsiktig. Men det er vanskelig å si uten å ha sett deg. Hvorfor ikke bare ha halvlangt hår med,midtskill, så kan du prøve deg på en hestehale en gang i blant. Litt skjegg er også fint.

ellers et jeg enige med anguita. Er du naturlig pen, kan du komme unna med hva som helst. Jo penere, desto mer harry stil kan du komme unna med. Motsatt av pen, da må du late som om du er kjekk med riktig styling og klær, altså følge konvensjonene. Trist men sant.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.