og hvorfor han ikke blokkerer

Started by Glory, May 05, 2014, 12:10:28 PM

Previous topic - Next topic

Glory

Om en mann IKKE vil ha NOE mer med en å gjøre.. så lurer jeg på hvorfor skriver han da bare på status melding på Whats app: forsvinn fra mitt liv... hvorfor blokkerer han ikke bare???? Både der og på FB... ( Vi er forresten ikke venner på FB lenger da, jeg tok han bort derfra. )

Det er jo en melding som alle vil kunne ha.. og ikke til en spesiell....jeg måtte jo spørre om den var til meg.. og det har jeg ikke fått svar på. Så jeg VET jo ikke... mulig den ikke var ment til meg, men siden han allikevel ikke er intressert så kan det være han ikke bryr seg om jeg tror det er til meg. Men.. dersom det er til meg.. så er det nesten som jeg opplever han geiper til meg fortsatt....

Jeg har nok sendt en og annen melding og det selv om jeg VET han ikke er intressert... Vi kunne bare være venner...

Jaja... jeg MÅÅÅÅ bli ferdig med dette, uansett om den meldingen var til meg eller ikke. Men det irriterer meg allikevel.. nå får han meg til å gruble på det også. Kanskje han vil det, trampe litt ekstra liksom.

Men i min tankegang, så tar en ting opp med folk på en normal måte og går ikke det, javel, så hadde jeg blokkert vedkommende. Han hadde ikke trengt å fått ett punktum av meg om han ikke ville...

Noen som har noen tanker om dette...

Er helt umulig å vite hvordan en mann tenker.. er han i tillegg muslim så er det jo enda værre.

( Og bare så det er sagt... han skal jeg bli ferdig med. Han har ikke behandlet meg altfor bra, med sin ignorering og mixede signaler. Det største problemet har vel kanksje vært meg selv og at jeg har tillatt meg det og hele saken har endt med i en forferdelig hekt. )


Anugita

Om han skreiv det til deg eller ikke er totalt irrelevant. Dette er en meget usunn relasjon for deg, så jeg anbefaler deg å blokke han, og komme deg videre! Slett nummeret hans, blokker alle steder du kan, og begynn å jobb med å komme deg over han og få tilbake selvrespekten din!

Du vet, det er sant som de sier; den som virkelig er verdt dine tårer vil aldri få deg til å gråte!

(Sorry, jeg vet jeg skreiv det hardt.. Men altså... Du MÅ bare begynne å drite i han og tenke på andre ting! Det er slutt, han behandla deg som dritt, begynn å fokuser på deg selv å reparere bitene, og kast alle tanker om han slik du kaster vekk søppel... Du fortjener så mye bedre! Og det er enklere sagt enn gjort, men å sitte sånn å gruble gjør det iallefall IKKE lettere... Det letteste er å blokke enhver kontaktmulighet, og begynne å fokusere på andre ting, f.eks studier, eller en bok eller hva som helst som får tankene over på noe annet)

Knipetak


Love

Les dette, det hjalp meg (del 1, 2 og 3):
http://www.dinevibber.no/2009/01/manipulerende-mennesker-del-1-kjennetegn/

Han hekter deg ved å sørge for at du til en hver tid har sterke følelser (dårlige eller gode spiller ingen rolle) slik at du tenker på ham HELE tiden. Vet en PUA retning (typ Mystery) legger opp til dette, men det grenser til psykopati....
Han straffer/belønner og forvirrer deg/gjør deg hjelpeløs og avhengig!

Greeneyed

Føler med deg. Men du, han her fyren virker som han ikke eier sosiale antenner! Hvem skriver en sånn status? Det å hinte om et dramatisk liv på den måten passer bedre for oppmerksomhetssyke fjortiser.

Jeg tror at det er nettopp det, at han soler seg i oppmerksomheten og liker tanken om at noen liker ham, selv om han ikke er interessert tilbake. Jeg tror at han vil holde det ved like på en så diskret måte som mulig, slik at han kan føle seg som den som ikke gjør noenting for det, men som likevel har damer liggende langflate etter seg. Det er på sett og vis forståelig, og han er nok ikke noen ond person, men dette er egoistisk oppførsel, som skader deg.  Slett ham fra What's app, dropp all kontakt, og prøv å tenke på andre ting! Du har brukt nok energi på dette nå, stakkars. Prøv å lære av dette, så ikke det gjentar seg med en annen.

Sender over en virtuell trøsteklem :)

Love

Hei igjen, artikkelen jeg linket til tar for seg folk som ubevisst manipulerer andre (de sliter med ting fra barndommen), og det gjør dem enda farligere.
Han vil ikke kunne se sin egen rolle i dramaet han skaper, derfor nytter det ikke å ta opp saken med han heller....da vil det vinkles som om du har gjort noe feil. Sånne personer føler seg bedre når andre har det dårlig....
Og perfekte ofte er folk som lett får dårlig samvittighet og tar på seg skyld.

OBS: Du kan komme til å savne ham (Stockholm syndrom), og faktisk ta deg selv i å unnskylde ham overfor venner osv.
Det beste er å forsøke å late som han ikke finnes (i en periode), for å bygge opp deg selv igjen. Og det kan ta tid.... (like lenge som forholdet har vart i verste fall)



QueenB

Du tenker og analyserer mye, og det er helt naturlig!
men jeg er fortsatt enig med det som er sagt her: du må bare glemme. Du er sikkert frustrert og vil ha svar, men det finnes ingen andre svar enn at du må komme over det. Det er bare bortkastet tid å bruke energi på sånne emosjonelle vampyrer. Vi har alle vært der, og jeg vet det er vanskelig.

han har problemer, kanskje han er oppmerksomhetssyk, har behov for bekreftelse, er umoden, mongo, idiot, tulling, psyko. Eller alt på en gang. Hvem vet. Men du må fortsatt komme over det.

noen mennesker kommer inn i livet vårt og beriker det. Andre et det for å lære oss noe. Og nå har du forhåpentligvis lært å fange signalene mye tidligere ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.