Hvor får man kjøpt Ensfargede jeans?

Started by fri90, May 14, 2014, 16:33:12 PM

Previous topic - Next topic

fri90

Driver å fonyer garderoben min, men merker at de buksene g.v annbefaler " rå" slip-fit bukser er vanskelig å få tak i? Noen som har erfaring med det selv? De fleste buksene jeg finner er behandlet med et eller annet farestoff i seg og ikke lett å finne helt plaine bukser. Var innm høyer, men det kostet 1000 k pr stk. Noen som vet om andre butikker med litt mer billigere priser? H&M har noe men de som er slik er som regel slim-fit regualar.

Knipetak


fri90

Hva må jeg gi for dem? Kommer jeg under 1000 lappen?

Knipetak

Quote from: fri90 on May 14, 2014, 20:15:16 PM
Hva må jeg gi for dem? Kommer jeg under 1000 lappen?

Godt under. Kjøpte en bukse på weekday for 400kr på instruktøranbefaling under min bootcamp (2012, normal, ikke-salgspris).

fri90

Såpass ja Både i mørkeblå og svart? hvordan er det med de plaine buksene med gul sømm, er det fyfy eller er det ikke så farlig så lenge buksa er plain? Kankje vente med buksekjøp til jeg skal ta bootcam i juni.

Knipetak

Quote from: fri90 on May 14, 2014, 21:00:23 PM
Såpass ja Både i mørkeblå og svart? hvordan er det med de plaine buksene med gul sømm, er det fyfy eller er det ikke så farlig så lenge buksa er plain? Kankje vente med buksekjøp til jeg skal ta bootcam i juni.

Ja, og mange flere farger også. Opp til deg :)

fri90

Hva svarte du ja på nå? svarte du ja på at det var fyfy med gul sømm eller at det ikke var så farlig så lenge buksa er plain?

Knipetak

At buksene kommer i både mørkeblå og svart, hehe.

Aner ikke med det andre. Høres ikke ut som noe stort problem imo?

Laiten

Levis 520 fåes i slim-fit, helt plain utgave.. kjøpte den for ei tid tilbake siden og digger den. Ligger på rundt 900kr