Hva skal til?

Started by Love, May 28, 2014, 20:27:24 PM

Previous topic - Next topic

Love

For at du vil treffe en jente igjen, kort el langsiktig?

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Love

Og om hun er attraktiv utseendemessig? Humor?
:D

Stanley

.

Love

Du er kjapp:) Personlighet er et must;)
Men...hvorfor har du minus-karma? Noen som har negga deg?

Stanley

.

Roark

.....

Smooth

Hun må være pen (det jeg synes er pent), positiv, interessant/spennende, vise litt interesse

Potet

For at jeg skal ønske å ha sex med henne (ONS): Pen nok (etter min standard), ikke håpløst dum eller drita, en viss kjemi, ikke for trashy eller oversminket. Ekser til gode venner holder jeg meg unna. Jeg kan også være litt forsiktig med å hooke opp med jenter i min sosiale sirkel.

For at jeg kunne tenke å være kjæreste med henne (Forhold): Pen nok til at jeg ikke hele tiden skal sikle etter andre jenter, en som jeg liker å tilbringe tid med (kan ha intelligente samtaler, men også kødde mye. Må også være en jeg kan finne på mye gøy med, altså ha i alle fall et par aktiviter som vi begge liker å gjøre), kosete, en som ønsker å utvikle seg (altså en som har ambisjoner, ønsker å opprettholde utseendet sitt, ønsker å komme et sted i løpet av livet og ikke minst en som ikke er redd for å diskutere sex og eksprimentere med meg til sexen blir så bra som overhode mulig), relativt like verdier, positiv, og en som ikke er totalt avhengig av meg/needy (men at vi sammen gjør hverandre bedre).

Konemateriale: Må godta at jeg en gang skal ha en hund, rase kan diskuteres :). Kunne lage mat (trenger ikke lage mat hele tiden, men må være så god at jeg ikke trenger å lage hele tiden). Ha kontroll på økonomien sin (trenger ikke være supersparer eller tjene bra, men kan ikke være en som spiser av pengene jeg tjener på unødvendig masseshopping og lignende) og ha bedre barnetekke enn meg (men det skal ikke mye til). 

Kort sagt: Pen og en jente jeg kan være meg selv rundt og som jeg liker å være med. Jeg trives i eget selvskap, så er ikke typen som bare får meg kjæreste for å få meg kjæreste. Til tross for min kanskje mange krav har jeg fått en fantastisk kjæreste som jeg er veldig fornøyd med og som oppfyller alle mine sære krav - i alle fall enn så lenge :).
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Love

Når jeg ser på venninner så er det et par klassiske ting som saboterer, det ene er økonomi...som du nevner Potet. Rart at jenter ikke skjønner at det med høyt forbruk kan skremme bort en fyr...

Når det gjelder needyness så ser jeg at jenter kan bli litt vel opptatt av bekreftelse, til den grad at de kjapt invaderer partnerens liv på alle områder.
Samtidig vil man jo vise interesse:) Hva slags interesse oppleves positivt?

dagligvare

Det skal ikke så voldsomt mye til for at en mann skal ønske å treffe ei jente igjen. Ser hun noenlunde OK ut, og er med på uforpliktende sex så er det bankers.

Skal selvsagt mer til om det er snakk om kjæresteforhold.

Love

Nå kan jeg ikke snakke for alle jenter, men for meg er kriteriene de samme uansett, dvs jeg vil bare treffe sånne som jeg kan se for meg noe mer med.
At det ikke blir noe mer vil derfor bero på at noe "går galt", f.eks at man oppdager en mismatch som gjør at man mister interessen. Kan være alt fra andre damer til null styring på økonomi
En jeg virkelig var glad i prioriterte øl framfor husleie:D

--WTF?--

- utseende
- utstråling
- holdninger/verdigrunnlag

Quote from: Love on May 31, 2014, 14:03:03 PM
Nå kan jeg ikke snakke for alle jenter, men for meg er kriteriene de samme uansett, dvs jeg vil bare treffe sånne som jeg kan se for meg noe mer med.

"Noe mer" kan jo nesten bety hva som helst (når vi tar alle alternativene som finnes i betraktning), så det utsagnet gir liten mening. Vil du utdype hvilke alternativer det er snakk om?
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Love

Har bare vært i faste forhold, synes det er tryggest når man er eksklusive. Jeg er litt fremmed for at det fins så mange alternativer...
Etter jeg ble singel har jeg vært på dealern med en fyr, men han virker ikke så klar for å binde seg til en dame. Jeg vet ikke hva jeg vil jeg heller, så kommunikasjonen er i lås:D

Bleu

Det kommer så an på..

forutsett at jenta er søt og at det ikke er noe bullshit med henne så vil jeg si at det er viben jeg får av å være med henne.

Jeg tenker kanskje ikke så godt over sånt. Jeg har ikke en lang liste med krav til folk jeg vil ha i rundt meg. Jeg velger heller etter følelsen jeg får av å være sammen med de.