Hei! Jeg trenger litt tips og råd. Eksen min og jeg gjorde det slutt for ca. 3 mnd siden. Ganske rett etter dette møtte jeg en fyr på byen og som nysingel så tenker jeg at det bare er gøy å ha litt useriøs morro. Han går opp til meg og sjekker meg opp, jeg er litt skeptisk, men vi ender med å utveksle nummer. Det går noen dager og vi avtaler over melding å møtes igjen, jeg kunne gjerne tenkt meg å møte han litt casual på byen, men han insisterer på å gjøre det edru. Det er helt greit, vi prater lett og har det veldig gøy sammen. Han avslutter daten med kun en klem. Vi fortsetter å ha kontakt på melding, når jeg ser tilbake på historikken nå så ser jeg at han alltid er den som har tatt kontakt. Vi møtes på ett par dater til med kun kyssing. Han er fortsatt den som tar mest kontakt, og jeg holder litt tilbake. (avlyser i blant feks) Så har vi en overnattingsdate der vi har sex. Alt er god stemning i ca en uke etterpå( møttes og har hatt sex flere ganger). Plutselig de siste dagene tar han ikke kontakt, så tenker jeg at "fair enough" det er vel egentlig min tur til å gi litt mer av meg selv. Men han svarer kort, og har til og med avlyst en gang. Hvorfor er han plutselig så kald nå? Hadde det bare vært at han endelig fikk det han ville (sex) så hadde han vel vært avvisende litt tidligere? Jeg har ikke tatt kontakt med han på 4 dager nå, hva bør jeg gjøre for å gjenvinne litt av kontrollen? Vente på at han tar kontakt, så evt. være litt avvisende selv? Han og jeg er veldig enige om at dette er casual, men jeg hadde regnet med at vi kunne snakke sammen hvis han feks ikke vil mer, eller om det er noe annet han vil .