Gutter som trykker like på alle bildene vil jeg tro er de samme som også ønsker å ha sex med flest mulig jenter (altså kvantitet foran kvalitet, og legger verdi i at de kan skryte av antallet [både på antall de har på Tinder og jenter de har hatt sex med] til andre). I min bok er det liten verdi i å ha matches på Tinder med jenter du ikke synes er skikkelig pene.
Hvis du liker alle profilen kan det derimot gi deg en indikasjon på hvor kjekk man framstår på bildene, siden de vil få vite alle som liker deg tilbake. Og det kan være nyttig om man ser at det er veldig mange tilsynelatende (ut fra det man kan analysere av profilen) samme typer jenter som liker profilen din, for da er det tydeligvis noe du utstråler på profilen din som appellerer til disse type jentene. Og så kan man prøve å endre profilen til man blir mer attraktiv blant den typen man selv ønsker. Funker dog nok ganske dårlig i praksis vil jeg tro siden det krever at man klarer å kategorisere jentene relativt riktig i forskjellige typer, og at nok jenter av alle disse typene rater profilen din.