en åpenbaring

Started by mini, July 21, 2014, 18:00:09 PM

Previous topic - Next topic

mini

jenter
jeg har nettopp flyttet til england og har fått en stooor åpenbaring. alt dette her pisset med gutter som spiller spill og "hva skal jeg gjøre for at han skal like meg" "hvordan beholder jeg han" "hva tenker han" er bare latterlig! VI trenger ikke gjøre en dritt enn det å være oss selv. det er norske gutter som ikke vet hvordan å være MENN! har vært her i 8 dager, har blitt spurt på 3 dater, vært på 1 date og fått nr av en som kom opp til meg. hva har jeg gjort for at dette skal skje? IKKE EN DRITT. det har bare skjedd. jeg har forstått at det er noe med kulturen i Norge som gjør det så forbanna vanskelig å finne noen. her er folk så utadvendt og lett å prate med. nå vet jeg at jeg drar alle under en kam her, og det er jo selvsagt noen menn i norge som er lik engelskmennene jeg har truffet, men la gå. har bodd i norge i 22 år og det som har skjedd denne siste uken har ikke skjedd en eneste gang. Det er ikke nødvendigvis noe negativt for alle at nordmenn er sånn, men for meg personlig har det vært det, og jeg syns det er så dumt at oss jenter skal stresse med å holde guttene interessert eller få de interessert osv.
håper andre som sliter like mye som jeg har i fortiden får oppleve det jeg opplever nå. det er faen meg fantastisk :)

piken

Så kult at ting endret seg når du flyttet!

Men tenker at det også kan ha noe med å gjøre at du blir litt eksotisk og spennende for de i England hvis du egentlig er norsk? Men jeg har også lagt merke til at engelskmenn eller folk fra andre land har en helt annen måte å sjekke på en gutter i Norge. Norske gutter og menn har nok noe å lære i å være litt mer frempå og gjøre mer hverdagsflørting, og derfor er det så bra at f.eks Gode Vibber eksisterer :D

bareAre

Min erfaring med britiske gutter (etter å ha vært en del på kjente og ukjente steder i England) er at de er veldig på, men de bryr seg ikke så mye om hvem og hva - og de deler gladlig erfaringer med ulike jenter ute.

Mitt intrykk er at selv om nordmenn er mer reserverte, så har det også sine fordeler. Britiske gutter digger norske jenter fordi de ikke er så "slutty" kledd med 10 lag sminke og det blir mer eksotisk. Hvis vi hadde hatt britiske tilstander i Norge, så ville nok begge kjønn "justert" seg. Så lille Norge ville mistet litt av sjarmen. Forsiktig med hva man ønsker seg ;)

Love


hyside

Blir nok litt som det samme om det kommer en brite inn på norsk nattklubb, han får neppe sitte i fred for nysgjerrige, norske damer ;)

dagligvare

Så fint at du slipper å gjøre en dritt selv da! Må være veldig behagelig å ha det sånn, lille prinsesse.