Kontakte eksen etter LDR

Started by Bekr, July 24, 2014, 02:18:33 AM

Previous topic - Next topic

Bekr

Eksen er tilbake fra langdistanse etter 1 år. Hun gjorde det slutt 3 måneder etter hun dro pga avstanden og savnet som oppstod. Jeg har ikke snakket med henne siden, mye pga no-contact rule og prøve å begrense noe av savnet. Nå er henne hjemme igjen og jeg har naturlig vis lyst til å prate med henne og bli kjent med henne igjen etter året. Jeg har møtt henne et par ganger i forbi-farten, men det virker som hun "later" som hun ignorerer meg, samtidig som hun leker unaturlig kul. Hun addet meg på facebook her om dagen (etter hun slettet meg)

Hun har nok fort for å tro jeg er helt desperat etter henne sind hun mest sannsynlig visste jeg var ganske knust etter det ble slutt (en felles venninne tror jeg har rapportert noe, ettersom felles venninnen fortalte om henne også).

Hvordan skal jeg gå frem for å få kontakt igjen uten å virke desperat? Er det greit å bare sende henne en melding å spørre om hun har lyst til å bli med på noe? en øl for eksempel?

Bekr

Alltid mye hjelp å få på dette forumet, så gir det en sjanse!  :)

Love

Hm, vanskelig. Om hun spiller kuul må jo du spille litt kuul også;)
Gi litt oppmerksomhet til andre damer (som da kanskje vil vise interesse på FB osv) slik at hun ikke tror du er helt desperat etter henne. Samtidig kan du være hyggelig når dere sees. Vet ikke om du har noen naturlig setting dere kan "tilfeldig" treffe på hverandre...?

bareAre

Bekr

Hun skrev en melding til meg på Facebook der hun sa unnskyld for at hun ikke hadde tatt noe kontakt med meg. Jeg svarte at det var veldig kjipt i starten, men at det ikke gjorde noe nå lenger, men spurte om vi skulle finne på noe. Hun sa gjerne det! Jeg sa jeg skulle til Barcelona (ca 5 dager før jeg skulle dra) og sa det var bare å si i fra når hun hadde tid, så lenge hun gav litt beskjed i forveien. Hun har ikke sagt noe mer til meg enda og det er 2 uker siden siste melding.