Quote from: surforia on July 29, 2014, 00:57:30 AM
Uten å spille moralens vokter eller påberope meg mye kompentanse på området, så kan jeg først og fremst si at jeg ikke er enig med deg i ditt "survival of the fittest/beste mann vinne" utsagn. Du vet ingenting om denne typen hennes. Tenk om det var deg hun var utro mot.
Uansett er gjort gjort og jeg ville vært mann nok til å latt det bli med det. Om en jente var villig til å være utro, ville jeg betvilt verdiene til denne jenta om hun ellers var aldri så bra og kul. Min mening Lykke til.
Ser tankegangen din. Men se det fra hennes side, hvis hun mener jeg er bedre for henne så er ikke du eller jeg den som skal bedømme det, tenker jeg. Og jeg tror det faktisk er akkurat det det handler om. Hvis du leser om evolusjonsteori er det nøyaktig det som blir beskrevet. Hvis ikke jeg har totalt misforstått, noe jeg er ganske sikker på at jeg ikke har. Men jeg forstår din tanke rundt det. For meg har det vært den hardeste leksa jeg har verdt nødt til å lære til nå, at faktisk den ¨beste¨ mann vinner. Men det er også en bra ting, så jeg kan bli en så bra mann som overhodet mulig, både for meg selv, for jentene og for andre jeg treffer.
Jeg og tenkte veldig likt som deg akkuratt der, om jeg burde stole på henne. Men jeg tror, at det kan være at hun bruker dette som en slags test, som jeg tydeligvis bestod. Det var mange ting som pekte mot at hun faktisk ikke har kjæreste. Sjekket facebook profilen hennes, og ingen ting tilsa det.
Greia er at jeg lot det være, så tikker det inn en melding fra henne på facebook hvor hun skriver:
Hei og takk for sist
Vil bare si at jeg pr dags dato ikke har kjæreste lenger. Så hvis du vil gjenta søndagen er det nice.
Så jeg tenker: Jeg vil og vil ikke, som du skriver her så har jeg vanskeligheter med å stole på henne siden hun kanskje faktisk har vært utro.
Hvordan går jeg frem ?
Jeg har tenkt sånn her; det går ann å bare ha det morro, men jeg merker at dette er en jente jeg kan bli ¨betatt¨ av. Jeg vil, men jeg vil hvis jeg vet at jeg kan stole på henne. Hva ville dere gjort, eller svart på en slik melding? Noen andre som har andre tanker rundt noe av det på posten?