Holder han på med andre jenter?

Started by solstråla, August 25, 2014, 16:10:44 PM

Previous topic - Next topic

solstråla

Vi fant tilbake tilhverandre etter litt over en mnds pause ca og vi holder nå på igjen. Han sier det bare er meg han ønsker å date, nå fant jeg noe som ikke tilhører meg. Skal jeg ta dette opp med han, for jeg sluttet å date andre når vi begynte å date igjen? Hvordan skal jeg ta opp denne saken uten å ta konklusjoner om at det er noen andre?
Vi er mye sammen i hverdagen og noe helger.

hyside

Kan jo hende han datet andre mens dere hadde pause, og at det du fant er gjenglemt fra da?

solstråla

Spurte rett ut. Anklaget han ikke. Han visste ikke hvem det var sin, ble så sur på meg og sa jeg snoker. Gjør ikke det. fikk bare tilbake: hva om det var en annen jente sin osv, andre jente ting kan være her som ikke var mitt, hva slags rolle spilte det...

Hvorfor reagerer han slik? Føler kanskje jeg ikke viste han tillit nok og burde ignorert det. Hvorfor bli så sur hvis det ikke var noe?

solstråla

Avocado: ja noe, når det kommer inn ting på mobilen skjuler han slik at jeg ikke kan se. Veldig beskyttende slik at jeg ikke ser ell følger med.

Love

Virker som om du har en dårlig magefølelse. Jeg gidder ikke å ta imot uberettiget sinne, og det bør ikke du heller. Reis deg og gå neste gang det skjer. Han behøver ikke la deg få skylda for noe som ikke er din feil.

Lego

Quote from: solstråla on August 26, 2014, 08:59:51 AM
Spurte rett ut. Anklaget han ikke. Han visste ikke hvem det var sin, ble så sur på meg og sa jeg snoker. Gjør ikke det. fikk bare tilbake: hva om det var en annen jente sin osv, andre jente ting kan være her som ikke var mitt, hva slags rolle spilte det...

Hvorfor reagerer han slik? Føler kanskje jeg ikke viste han tillit nok og burde ignorert det. Hvorfor bli så sur hvis det ikke var noe?

Han går i forsvar fordi han har noe å skjule... Er ikke sikkert han har gjort noe han mener er galt, men han ville fremdeles ikke at du skulle finne ut av det. Han har kanskje ligget med andre når dere hadde pause og er litt "flau".
- Lek med Lego

solstråla

Quote from: Lego on September 09, 2014, 11:06:30 AM
Quote from: solstråla on August 26, 2014, 08:59:51 AM

Han går i forsvar fordi han har noe å skjule... Er ikke sikkert han har gjort noe han mener er galt, men han ville fremdeles ikke at du skulle finne ut av det. Han har kanskje ligget med andre når dere hadde pause og er litt "flau".

Etter mer røde flagg etter denne hendelen som å gå ut av rommet på hver eneste tlf ( ikke vanlig oppførsel). Lyve om reisen og så ikke svare på mld plutselig. Funnet ut jeg vil heller bruke tiden min på andre bra gutter :).

Potet

Jeg pleier også å gå ut av rommet når jeg snakker i telefon, og har alltid gjort det, så ikke nødvendigvis noe galt i det. Endringer i oppførsel er derimot mer urovekkende, og hvis han ikke gjorde det før, er det grunn til mistanke. Husk at det kan også hende at han skjuler noe annet enn en annen jente, f.eks. familiemessige forhold han ønsker du ikke skal vite noe om (enda i alle fall). Å være treig på å svare er noe alle kan være, og mange kan begynne å skrive, for så å glemme å sende. Det har skjedd med meg mange ganger helt ufrivillig - og det har vært med mennesker jeg ønsker å ha en samtale med.

Mange røde flagg på en gang skjønner jeg at du reagerer på. Vet ikke hva det med reisen går ut på, men det er merkelig å lyve om. Det virker i alle fall som at han skjuler noe, og når han reagerer på at du tar opp om det var en annen jente, skjønner jeg at du lar han være. Hvis det hadde vært noen vanskeligheter eller noe annet han heller prøvde å skjule, ville han nok ikke blitt så defensivt da du spurte om det kunne være noen andre i bildet.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

solstråla

Kan også ta tlf på et annet rom uten at det er noe. Veldig endring i oppførsel gjør meg mistenksom, han er på tlf døgnet rundt og svarer egentlig på alt. Andre problemer vet jeg om, for da har han fortalt at ting har vært vanskelig.  Når jeg spørr om helgen var bra ell andre ting, virker han bare frekk i svarene. Velger å la han være, og move on. Helgen gikk det virkelig opp for meg da en gutt fortalte rett ut: Du er en bra og pen jente, gutter syntes nok det er rart du er singel, ikke sløs bort tiden for vi lever i nuet. ;). Det å gi slipp på han gjør ingenting, og mer klar for å date og allerede blir dt kanskje ny date på meg igjen.

Jungeldyret

QuoteDet å gi slipp på han gjør ingenting, og mer klar for å date og allerede blir dt kanskje ny date på meg igjen.

Melder meg som frivillig! ;)

solstråla

Quote from: Jungeldyret on September 09, 2014, 21:43:07 PM
QuoteDet å gi slipp på han gjør ingenting, og mer klar for å date og allerede blir dt kanskje ny date på meg igjen.

Melder meg som frivillig! ;)

hyggelig å høre jungeldyret ;)