skjuler han noe på mobilen ell overreagere jeg?

Started by solstråla, September 04, 2014, 09:40:30 AM

Previous topic - Next topic

solstråla

Quote from: Avocadojenta on September 05, 2014, 17:28:22 PM
Hvordan går det?
Vel når jeg tenker på atferden hans sist vi møttes, må jeg vel si at dt er veldig negativt.. Ikke bare mobil, men nedlatende tone mot meg osv.. kan fort switche til å være hyggelig i ny og ned
Ønsker å trekke meg helt tilbake..
Avocado:  Akkurat nå er det mye negative følelser opp i hodet mitt dessverre. Føler jeg blir irritert på alt og alle.

Avocadojenta

Huff, så sykt frustrerende... Du fortjener så mye bedre. Han virker så frem og tilbake. Du bør ikke gi mer av deg selv. Synes du skal trekke deg tilbake. La han bevise at han vil ha deg, og hvis du ikke hører noe mer fra han - move on... Han virker som en dust.

Har det ikke så bra selv jeg heller. Min svarte meg ikke før etter et par dager - ETTER at jeg sendte han purremelding og fortalte at jeg ble i byen en stund til - DA svarer han. Flott. Not

solstråla

Quote from: Avocadojenta on September 05, 2014, 22:46:50 PM
Huff, så sykt frustrerende... Du fortjener så mye bedre. Han virker så frem og tilbake. Du bør ikke gi mer av deg selv. Synes du skal trekke deg tilbake. La han bevise at han vil ha deg, og hvis du ikke hører noe mer fra han - move on... Han virker som en dust.

Har det ikke så bra selv jeg heller. Min svarte meg ikke før etter et par dager - ETTER at jeg sendte han purremelding og fortalte at jeg ble i byen en stund til - DA svarer han. Flott. Not

Siden jeg ikke er så direkte så har jeg ikke alltid gjort klart for hva jeg føler når han prater slik, når jeg ikke alltid klarer å skille sarkasmen som går på miin verdi og hvor mye j er verdsatt.. Det meste kan man tulle for jeg er ikke så høytidelig,  har sine grenser da.  Avocado: det var synd å høre  For ikke lenge siden hadde jeg riktig tankegangog vil tilbake til det igjen..