Hvordan avvise jenter?

Started by J, September 08, 2014, 14:06:33 PM

Previous topic - Next topic

J

Problemet mitt er ganske enkelt, og vil for en del av dere være rimelig banalt.
Saken at jeg etter to dater med en jente har funnet ut at dette ikke er noe jeg har interesse av å ta videre. Hvordan sier man dette til jenta på en hyggeligst mulig måte? Hun vil gjerne treffes meg igjen.
Vi har kun kysset. Så det er jo ikke snakk om noe forholdsbrudd, som jo alltid er kjipt for minst en av partene. Jeg overtenker nok dette her. Men siden det er første gang jeg er utfor dette er jeg litt nyskjerig på hva folk mener er riktig fremgangsmåte :)

Dette er en av de tingene som ikke har noen fasitt. Men hvis dere har noen erfaringer eller tips tar jeg gjerne i ot det.

Sansi

Vær ærlig å si det som det er. Det setter jenter pris på. Tidligere gikk jeg selv rundt grøten når jeg skulle si slikt. Er du direkte setter jenter veldig pris på det selv om det er litt hardt der og da.
"Det er for sent å dra ut stikkontakten når huset har brent ned" - Sansi

bareAre

Enig med Sansi der, si det som det er. Alternativet, som mange jenter gjør, er å utsette/dra ting ut i tid eller bare ignorere. Det fungerer jo også, men tror det styrker selvfølelsen din ved å være ærlig og det vil du få igjen for over tid. Samt at du slipper bekymre/tenke over det noe mer.

Love

Si at det du føler er mer vennskapelig. Du kan være venn, men ikke noe mer Umulig å feiltolke....

Avocadojenta

Ærlighet!! Ikke gå rundt grøten, eller ignorere henne. Det gjør vondt verre og vanskeligere å komme seg videre. Mange er så jævla feige og velger å ignorere og håpe at det går over av seg selv, men sannheten er at jenta/gutten går rundt og lurer på hvorfor h*n ikke svarer. Det sårer. Si det rett ut at dere ikke passer sammen.