Quote from: Avocadojenta on September 30, 2014, 14:07:59 PM
Han skal være kjekk, intelligent, ha humor, ambisjoner, være familiekjær, spontan, snill og kjærlig +++
Utseendetmessig har han brunt hår, brune/grønne øyne, omkring 185. Behøver ikke være muskuløs, men jeg setter pris på bryst- og skulder/armparti som er veltrent.
Litt creepy at du der ga en temmelig eksakt beskrivelse av meg. Men jeg må nok skuffe deg, jeg har mørkebrunt hår og er kun 184cm høy
.
For at jeg kunne tenke å være kjæreste med en jente: Pen nok til at jeg ikke hele tiden skal sikle etter andre jenter, en som jeg liker å tilbringe tid med (kan ha intelligente samtaler, men også kødde mye. Må også være en jeg kan finne på mye gøy med, altså ha i alle fall et par aktiviter som vi begge liker å gjøre. Hun må godta mine interesser, akkurat som at jeg skal ha respekt for hennes interesser. Jeg blir bare glad om hun prøver å lære mer om interessene mine), kosete, en som ønsker å utvikle seg (altså en som har ambisjoner, ønsker å opprettholde utseendet sitt, ønsker å komme et sted i løpet av livet og ikke minst en som ikke er redd for å diskutere sex og eksprimentere med meg til sexen blir så bra som overhode mulig), relativt like verdier (trenger f.eks. ikke stemme samme parti som meg, men det funker neppe om du er veldig til venstre eller høyre politisk sett), positiv, og en som ikke er totalt avhengig av meg/needy (har egne interesser/venner/trenger ikke konstant oppmerksomhet og komplimenter). Selvsikkerhet, selvfølelse og intelligens er veldig viktig, men blir gitt av det andre jeg har nevnt.
Konemateriale: Må godta at jeg en gang skal ha en hund, rase kan diskuteres
. Kunne lage mat (trenger ikke lage mat hele tiden, men må være så god at jeg ikke trenger å lage hele tiden). Ha kontroll på økonomien sin (trenger ikke være supersparer eller tjene bra, men kan ikke være en som spiser av pengene jeg tjener på unødvendig masseshopping og lignende) og ha bedre barnetekke enn meg (det skal ikke mye til). En koselig familie er også stort pluss, men hvis dama er super ellers, kommmer ikke familien hennes til å hindre meg fra at jeg velger henne. Og så må hun godta at jeg misliker og ikke er flink i mange former for handymanarbeid (hun trenger ikke være handy selv).
Litt mer spesifikt hva jeg liker fysisk: Tynn (her er jeg dritsær. jeg skulle ønske at jeg ikke var så overfladisk og at jeg også likte jenter med mer kjøtt på kroppen, men jeg har akseptert at det er en veldig viktig tiltrekningsfaktor for meg som jeg ikke kan gjøre noe med). Pene øyne og pent ansikt. Trenger ikke sminke seg for å se bra ut. Ikke crap kroppsholdning. Stilsikker uten å være en storforbruker på shopping (Liker ikke veldig hipster eller try-hard. tight og treningstopp er dritsexy, det samme med en stram bukse og en tanktopp. sommerkjoler er digg! Nei til rett pannelugg og snekkerbukse
)
Hva jeg ikke bryr meg om: Høyde, øyenfarge, hårfarge, hudfarge (men jeg må innrømme at jeg generelt ikke er så glad i de med veldig mørk hud, men det kan også ha med at mange med slik etnisitet har trekk jeg ikke liker så godt), jobb/utdannelse (så lenge du er opptatt av jobben din og har ambisjoner er jeg fornøyd), store pupper (faktisk foretrekker jeg små og medium pupper), hvilken sosial bakgrunn du har eller hvor du kommer fra (det som betyr noe er hvordan du er som person nå og hvordan vi matcher)