Quote from: Rusty on September 21, 2015, 11:59:03 AM
Jenter: Ikka ha sex uten kondom. Det er faktisk helt latterlig å ha ubeskyttet sex med en fyr du akkurat har møtt. Dersom man benytter kondom kan man slappe mye mer av, slippe dårlig samvittighet og ha et mye friere sexliv!
Ja, visst faen! Rett og slett latterlig når man kjenner til hvordan gutter (og jenter og for den saks skyld) holder på.
Jeg vet om flere, og unge gutter(ikke bare gamle griser) som putter snoppen inn i alt som kan gå, og som i tillegg ikke har noen hemninger når de er på ferie i utlandet, feks Thailand (les horehus).
Og om de bruker dong i utlandet, så kan det fort hende uhell, at dongen detter av, eller sprekker etc. Så hvis du tror at kjekkasen du tar med deg hjem sannsynligvis ikke har noen sykdommer, så kan det godt henne han lå å jokka på et horehus med sprekt dong for 1 uke siden.
Og feks lastebilsjåfører, for å nevne noen som ofte krysser landegrenser til andre land som kanskje har litt andre syn på prostitusjon en Norge. Har en kompis som jobber i et lastebilfirma, og han har fortalt meg om kollegaer som kommer hjem med både det ene og det andre etter å ha vært på kontinentet.
Og da er det my nasty shit man kan få. Foruten om den store skrekken HIV, så er det mye annet som er kjipt
-Multiresistente bakterier
-HPV(kan føre til livmorhalskreft)
-Uønsket graviditet.
-Herpes
-Osv
Nei at noen jenter (og gutter) faktisk tør å ha sex med noen de ikke kjenner godt uten å bruke kondom er for meg et mysterium.