Hvordan gjøre det videre...?

Started by lillemy, October 07, 2014, 22:03:20 PM

Previous topic - Next topic

lillemy

Hei. Ny i dette forumet, jeg :)

Jeg har endelig fått møtt en fyr som jeg traff på Tinder i sommer. Da holdt vi begge plutselig på med hver våres, så det endte ikke opp med noe møte da. Plutselig de siste 3 ukene, fikk vi opp kontakten skikkelig og vi har snakket masse hver dag siden, samt ringt hverandre masse. Vi konkluderte med at vi hadde så god kjemi at vi måtte møtes. Jeg dro spontant til han i helgen, måtte fly siden vi bor 6 timer fra hverandre å kjøre.

Var hos han i 3 dager. Det var kjempe koselig. Vi har god kjemi, masse felles interesser og vi hadde sex ca 2 ganger daglig. Han virket veldig fornøyd med alt og ga meg masse komplimenter. Han var veldig fysisk på meg hele tiden. Jeg oppmuntret han til tenkepause på mandag, at inntrykkene skal få synket inn.
Rett før jeg tok bussen, så virket det som at han måtte forsikre seg om at jeg hadde hatt det bra, han spurte om jeg var sikker, han sa at vi sees, han kysset meg hele tiden (klinte og), og han sa jeg MÅTTE sende mld med en gang jeg var trygt fremme. Jeg sendte mld da jeg kom frem hvor jeg takket for en super helg, at jeg syns han var en fantastisk fyr på innsiden og utsiden, og et ':-*'. Jeg fikk ganske raskt svar hvor han sa at han syns det var veldig hyggelig å høre, har kost seg masse selv og han takket for at jeg tok turen så spontant. Han avsluttet med å si at jeg var knall også et hjerte <3

Idag har vi ikke snakket noe annet uten at jeg sendte en snap av musikken han liker for ca et par timer siden. Fikk snap tilbake en time seinere med tommel opp. Jeg svarte da at han var fin. Ikke noe mer svar hittil. Han er sikkert opptatt :)

Hva tror dere...? Jeg vurderer å ikke si noe mer nå før han evt sier noe, og heller ringe han imorgen ettermiddag for å snakke om løst og fast. Ikke noe spesielt som skal få han til å føle seg presset, bare for å mimre litt og høre om hvordan det er å komme tilbake til rutinene.

Ellers så er det muligheter for at han flyr hit om 2-3 uker, mens jeg kommer til han igjen etter det. Det blir jo overnattinger og slikt siden vi bor så langt unna.. Jeg er ferdig med studiene til våren og har en bachelor i 7 uker fra midten av februar hvor jeg kan være overalt, samt at hjembyen min er ikke så altfor langt unna han.

Er det noe håp her?

Fyr løs med det dere tenker  :) PS: Jeg gir gjerne mer detaljer hvis det er noe dere lurer på for å kunne gi et mer presist svar.

FatBoy

Det virker jo som om dere begge har hatt det kjempefint i de tre dagene.
Og så blir du i tvil fordi han ikke straks svarte på siste melding..?
Dette er bare usikkerhetene dine som spiller deg et puss, når du ikke får "instant bekreftelse" ved at han svarer.
Stol på det dere hadde, dette går jo strålende.
Det at han ikke svarer med en gang er ingenting å bry seg om.
Dette er ment som noe positivt men kan høres negativt ut: Jeg ser overhodet ikke noe problem her.
Du overtenker dette.
:)
Pust ut, stol på at han også koste seg sammen med deg og observer bekreftelsesbehovet ditt/ (behovet for å vite/ trangen til å tolke hver minste detalj) når det melder seg.

Det virker jo absolutt som det er håp, om dere er villige til å ha et langdistanseforhold.

Peace,
FatBwoiii

lillemy

Quote from: FatBoy on October 08, 2014, 01:06:44 AM
Dette er bare usikkerhetene dine som spiller deg et puss, når du ikke får "instant bekreftelse" ved at han svarer.
Dette er ment som noe positivt men kan høres negativt ut: Jeg ser overhodet ikke noe problem her.
Du overtenker dette.
Pust ut, stol på at han også koste seg sammen med deg og observer bekreftelsesbehovet ditt/ (behovet for å vite/ trangen til å tolke hver minste detalj) når det melder seg.

Det virker jo absolutt som det er håp, om dere er villige til å ha et langdistanseforhold.

Peace,
FatBwoiii

Takk for innspill :)
Nei, det er ikke pga melding. Jeg bare oppsummerte generelt kontakten vår osv. Jeg oppfordret selv til tenkepause, og jeg veit at det er helt normalt at han svarer kort, svarer mindre og ikke sier noe. Men du har litt rett, jeg overtenker nok litt. Typisk kvinnfolk :p

Snappet litt med han idag.  Jeg foreslo om vi skulle ringes i ettermiddag. Han sa "det kan vi vel :-)". Tips til hva jeg bør si, ikke si? Er det ok nå 2 dager etter å spørre om han trur han vil møtes igjen? :)

Avocadojenta

Quote from: lillemy on October 08, 2014, 07:20:54 AM
Quote from: FatBoy on October 08, 2014, 01:06:44 AM
Du overtenker dette.

Peace,
FatBwoiii

Takk for innspill :)
Nei, det er ikke pga melding. Jeg bare oppsummerte generelt kontakten vår osv. Jeg oppfordret selv til tenkepause, og jeg veit at det er helt normalt at han svarer kort, svarer mindre og ikke sier noe. Men du har litt rett, jeg overtenker nok litt. Typisk kvinnfolk :p

Snappet litt med han idag.  Jeg foreslo om vi skulle ringes i ettermiddag. Han sa "det kan vi vel :-)". Tips til hva jeg bør si, ikke si? Er det ok nå 2 dager etter å spørre om han trur han vil møtes igjen? :)
Go for it!

Girlonfire

Hei du :)

Høres ut som dere har funnet tonen :) Hvis ikke jeg misforstår så har dere allerede en delvis avtale om å møtes igjen, altså at han skal komme til deg om 2-3 uker. Jeg ville ikke stresset så mye med å spørre om han tror at han vil møte deg igjen, som Fat Boy sier: "stol på det dere hadde, og at dette går strålende".

Slapp av og ta det som det kommer. Lykke til :)

lillemy

Quote from: Girlonfire on October 08, 2014, 15:53:03 PM
Hei du :)

Høres ut som dere har funnet tonen :) Hvis ikke jeg misforstår så har dere allerede en delvis avtale om å møtes igjen, altså at han skal komme til deg om 2-3 uker. Jeg ville ikke stresset så mye med å spørre om han tror at han vil møte deg igjen, som Fat Boy sier: "stol på det dere hadde, og at dette går strålende".

Slapp av og ta det som det kommer. Lykke til :)

Takk for svar :) Han sa på fredag(dag 1) at det kunne hende det ble endringer, måtte jo se hvordan det ble osv. Og han kan jo ha endret meningene sine nå ettersom det har gått 2 dager, hvor han har latt inntrykkene synke inn og kanskje fått kjenne på noe savn. Er ikke sikkert han har kjent på noe savn, selvom han også sa på søndag (dag 3) at han sikkert kom til å savne meg, men måtte se an og ikke forhaste.. Jeg får ihvertfall vente til seinere ikveld og se om han ringer først, siden jeg spurte om vi skulle ringes ila dagen. Det blir vel ikke stressende å spørre om han kunne tenke seg det igjen etterhvert, men ikke med det første jeg snakker med han. Sjekke hvordan kjemien er først :)

piken

Enig med foregående skrivere om at det virker som om du stresser litt unødvendig her, så svarer heller på spørsmålet ditt om det er lurt å spørre i telefonsamtale i kveld om han vil treffe deg igjen. Støtter deg i det siste innlegget ditt, å se an kjemien iløpet av samtalen og ta opp etter hvert om han tenker han vil treffe deg igjen når det føles naturlig. Men jeg vil jo si det er rart av han å ønske å snakke i telefonen med deg, hvis han ikke kunne tenke seg å treffe deg igjen .. spørsmålet er vel heller hva han faktisk vil med deg på sikt, men det kan bare tiden vise :) Men ut fra det du skriver nå så virker det som han absolutt er interessert i deg, så bare forsøk å ikke stresse for mye og heller nyt det å ha noen å like :-)

lillemy

Takk for alle innspill :) Han ringte. Han sa han var keen og vi visste hvor vi har hverandre hen og han vil møtes igjen, men vi må bare se det an videre når det skulle passe pga eksamener osv. Det kan jo bli vanskelig å opprettholde interessen siden vi da vil være mye opptatt over en periode, men er vi keen nok og har et godt nok inntrykk, så kan man alltids møtes igjen seinere dersom tiden skulle passe og ingen annen har kommet i veien.
Jeg føler dette er mye bedre enn å være i den fasen hvor den ene er mer keen enn den andre og spekulerer i hvordan dette skal fungere. Da veit jeg ihvertfall hva/hvordan han føler og så tar vi dag for dag :D Er uansett merkelig den fasen mellom holder ikke på - holder på :p "flørtern" hadde vel aldri passet bedre haha

lillemy

Hei, dere. Da har jeg nettopp vært hos han igjen, denne gangen var jeg der i ca halvannnen dag. Altså kom kveld og dro morgenen to dager etter. Da var det 4 uker siden sist vi så hverandre.
Denne gangen var det så mye mer avslappet. Vi var ikke like på hugget, men stemningen var god og vi var fysiske. Vi var ikke like fysiske som første gangen, men likevel.
Rett før jeg dro, sa han at det kan bli lenge til neste gang vi sees. Da svarte jeg at han kom jo opp i en eksamen i desember likevel, så da er det vel mulighet for å møtes igjen før vi drar hjem til jul, siden han blir der borte lengre (han bor tross alt hos foreldrene i ferier og det er et lite stykke unna det også...). Han sa seg enig i det. Jeg sa at "Åja, så du vil møtes igjen? :p" Han svarte umiddelbart "Selvfølgelig!". Jeg var dum nok til å si at jeg ikke kan si noe om dette før om 3 uker, for da skal jeg i ny praksis. MEN greia her er at jeg faktisk har fri hver helg fremover, siden jeg styrer turnusen min selv...

Sendte melding da jeg kom fram, som han sa jeg skulle gjøre. Jeg sendte noe i denne duren "Trygt fremme. Syns denne reisingen går fint, jeg. Takk for et par koselige dager som var mer avslappet og og deilig denne gangen. Trives godt i ditt selskap, du er behagelig å være med, du tar godt vare på meg og jeg får generelt en god følelse av å omgås med deg :D Håper du sitter igjen med en like god opplevelse som meg. Du er super <3"

Fikk til svar: "Så bra! Det var vært to avslappende og behagelige dager. Du veit jeg syns du er ei bra dame. Kone materiale etter den vaskinge. Kan ikke takke deg nok for det. Veldig hyggelig gjort!:) Sov godt! Takk for besøket:)"
Var ikke den litt kompis-aktig...? Og vi jenter henger oss så opp i de små detaljene som etc at han ikke sendte noe hjerte. Han sendte det faktisk etter allerede første møte....

Og ang det med neste møte... Jeg veit jeg ga feil info og jeg vil at det skal være fullstendig opp til han å styre med neste gang, hvis han har så lyst. Jeg vurderer å sende han en melding ila dagen.... Eller er det for tidlig..?
Vurderer å sende en mld som er ca som denne
"Hei! Fant ut at jeg kan styre turnusen min nesten sånn som jeg vil i neste praksis:D Så alle helger kan i teorien være frihelger. Siden du har mye å tenke på nå, så får du bare si ifra om du eventuelt finner ei helg som passer, så tar vi det derfra! Greit at du får bestemme litt siden du er så opptatt"
Tross alt jeg som har styrt mest med å få til de to første møtene, ettersom han er i praksis selv og sa han måtte se an litt og ta det litt på sparket når han fikk tid, derfor satte jeg opp den helgen som nå var og tenkte at hvis han virkelig ville så ordnet han tid..

Etter jeg har sendt denne, så tenker jeg at jeg kommer ikke til å kontakte han først. Han får styre det litt, jeg vil sende noe sånt til han og så la han få styre det videre..