Hei, dere. Da har jeg nettopp vært hos han igjen, denne gangen var jeg der i ca halvannnen dag. Altså kom kveld og dro morgenen to dager etter. Da var det 4 uker siden sist vi så hverandre.
Denne gangen var det så mye mer avslappet. Vi var ikke like på hugget, men stemningen var god og vi var fysiske. Vi var ikke like fysiske som første gangen, men likevel.
Rett før jeg dro, sa han at det kan bli lenge til neste gang vi sees. Da svarte jeg at han kom jo opp i en eksamen i desember likevel, så da er det vel mulighet for å møtes igjen før vi drar hjem til jul, siden han blir der borte lengre (han bor tross alt hos foreldrene i ferier og det er et lite stykke unna det også...). Han sa seg enig i det. Jeg sa at "Åja, så du vil møtes igjen? :p" Han svarte umiddelbart "Selvfølgelig!". Jeg var dum nok til å si at jeg ikke kan si noe om dette før om 3 uker, for da skal jeg i ny praksis. MEN greia her er at jeg faktisk har fri hver helg fremover, siden jeg styrer turnusen min selv...
Sendte melding da jeg kom fram, som han sa jeg skulle gjøre. Jeg sendte noe i denne duren "Trygt fremme. Syns denne reisingen går fint, jeg. Takk for et par koselige dager som var mer avslappet og og deilig denne gangen. Trives godt i ditt selskap, du er behagelig å være med, du tar godt vare på meg og jeg får generelt en god følelse av å omgås med deg
Håper du sitter igjen med en like god opplevelse som meg. Du er super <3"
Fikk til svar: "Så bra! Det var vært to avslappende og behagelige dager. Du veit jeg syns du er ei bra dame. Kone materiale etter den vaskinge. Kan ikke takke deg nok for det. Veldig hyggelig gjort!:) Sov godt! Takk for besøket:)"
Var ikke den litt kompis-aktig...? Og vi jenter henger oss så opp i de små detaljene som etc at han ikke sendte noe hjerte. Han sendte det faktisk etter allerede første møte....
Og ang det med neste møte... Jeg veit jeg ga feil info og jeg vil at det skal være fullstendig opp til han å styre med neste gang, hvis han har så lyst. Jeg vurderer å sende han en melding ila dagen.... Eller er det for tidlig..?
Vurderer å sende en mld som er ca som denne
"Hei! Fant ut at jeg kan styre turnusen min nesten sånn som jeg vil i neste praksis:D Så alle helger kan i teorien være frihelger. Siden du har mye å tenke på nå, så får du bare si ifra om du eventuelt finner ei helg som passer, så tar vi det derfra! Greit at du får bestemme litt siden du er så opptatt"
Tross alt jeg som har styrt mest med å få til de to første møtene, ettersom han er i praksis selv og sa han måtte se an litt og ta det litt på sparket når han fikk tid, derfor satte jeg opp den helgen som nå var og tenkte at hvis han virkelig ville så ordnet han tid..
Etter jeg har sendt denne, så tenker jeg at jeg kommer ikke til å kontakte han først. Han får styre det litt, jeg vil sende noe sånt til han og så la han få styre det videre..