Jeg synes ikke at noen av kombinasjonene så noe bra ut. Generelt dårlige fargekombinasjoner, skjorter som er for lange når man ikke har dem i buksa etc. Det er også vanskelig å se hvordan passformen er, siden jeg ikke kan se deg fra siden eller bakfra. Jeg er veldig usikker på six-pencen, får litt assosiasjoner til menn som ikke klarer å kle seg så bra. Ville droppet den om jeg var deg.
Bilde 1: Unngå t-skjorter med turtle neck, kjør enten større utringning eller v-hals. Ellers var motivet på t-skjorten helt ok, selv om jeg synes det ser bedre ut med et motiv som ikke er firkantet. Cardiganen har en veldig spesiell farge som gjør den vanskelig å kombinere med andre farger. Med andre ord, bruk en med mer basic farger som grå (mørk/lys), blå (marineblå) etc.
Bilde 2: Mulig det bare er lyset, men synes ikke at den svart-svart-kombinasjonen så noe bra ut. Ble for svart. Jeg synes det er lettere å kombinere en bukse som er litt lysere enn svart, dvs. mørkegrå. Skjorten var kanskje i overkant for lang, i alle fall når man ikke har den nede i buksen. Ermene på jakken din er også for lange. Nederst knapp på skjorten skal alltid være kneppet igjen.
Bilde 3: Skjorten virker helt ok, kanskje litt dårlig passform? Virker som du har litt dårlig kroppsholdning på bildet, frem med brystet!
Jeg ser heller ikke hvordan den sitter på ryggen din. Stikker den for langt ut bak?
Bilde 4: Kanskje litt for lang skjorte, eller litt for svart kombinasjon. Blir litt kjedelig. Noen gråere bukser hadde vært smooth, IMO.
Bilde 5: Dårlig fargekombinasjon. Beige og svart passer sjeldent bra sammen. Generelt bør man unngå beige.
Bilde 6: Alt for lang skjorte. Også her må du frem med brystet og inn med magen. Lyseblå og svart passer bra. Litt vanskelig å se hvordan hele skinnjakken sitter.
Man må heller ikke glemme at klærne ser litt annerledes ut på utesteder med dempet belysning og discolys.