Quote from: vinteRR on October 22, 2014, 01:17:42 AM
Antrekket med den grå cardigan var bra.
Skinnjakken på montage #2 har noen uheldige detaljer. Reimene på ermene og reimen på toppen. Lommene på brystet blir også litt klumpete. Passformen var dog ikke så verst.
Brune sko til sorte bukser passer sjeldent bra, sorte er et bedre alternativ. Brune sko passer som regel bra til blå bukser.
Selv om du har fått endel negativ feedback her, er det viktig å tenke på at du har et bra forbedringspotensiale. =)
Spør man 10 forskjellige personer, så vil man gjerne få 10 forskjellige svar, så bare bra med kritikk slik at jeg kommer frem til et snitt av meninger. Sånn jeg lærer
Jeg føler skjerfet er litt utenfor komfortsonen min og sixpence er også på grensen. Av bildepanelt til GV, så var det de med sixpence som ble fremhevet (antrekkene på bildene på side 2 var valgt av GV-datingpakke-saken), men jeg ser at det siste 2 årene har blitt langt flere som bruker sixpence (følte at jeg var ganske alene om det i starten). Og dermed ikke like kult lenger, fordi man bruker det ukritisk uten å tenke på resten av antrekket. Men må sies at jeg har fått masse dates med antrekket, men kanskje det har vært mer meg enn antrekket :p
Jeg tror jeg skal fokusere sterkt på å få tak i kule cardigan (tilsvarende den grå), samt v-hals (muligens i farger også?) og sort bukse/sort boots og holde meg til den klassiske stilen uten six basert på tilbakemeldingene. Skal ha ny skinnjakke også (jeg syns den på Bilde med skjorten gjør litt mye ut av seg), men prioriterer å finne en vinterjakke nå. Likte den skinnjakken med stoff-armer egentlig og den var helt perfekt passform som ny, men den er uansett utslitt.
Jeg har en sånn jeansskjorte som jeg ikke har tatt i bruk, så det skal jeg prøve.
Men hvit/sort skjorte, er ikke det innenfor gv-stilen?
Eller mener dere at hvit/sort skjorte ikke passer meg konkret? Målene må fikses, men jeg tenker hvis det blir ordnet... Jeg har ingen planer om å ha skjorte i buksen (med mindre jeg bruker v-hals genser over såklart).